بازدید عضو هیات مدیره از روند بازسازی ساختمان پست سرپل ذهاب - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازدید عضو هیات مدیره از روند بازسازی ساختمان پست سرپل ذهاب

محمدرضا قادری عضو هیات مدیره شرکت ملی پست از پروژه جدید پست سرپل ذهاب و ساختمان های دیگر در مناطق زلزله زده بازدید کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 6 روابط عمومی شرکت ملی پست، روز گذشته محمدرضا قادری عضو هیات مدیره، با همراهی حمیدرضا فتاح مدیر کل پست استان کرمانشاه از پروژه در حال ساخت اداره پست سرپل ذهاب بازدید کرد.

مدیرکل پست استان کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از روند تشریفات قانونی تخریب و احداث ساختمان پست سرپل ذهاب که در زلزله سال 96به صورت کامل تخریب شده بود، خواستار تامین نقدینگی به موقع برای سرعت بخشیدن در انجام عملیات ساختمانی شد.

محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست نیز با توجه به نیاز مزدم این مناطق به خدمات پستی و لزوم احداث ساختمان پست این شهرستان، بر ضرورت افزایش همکاریها برای تسریع در ساخت و اتمام این پروژه تاکید و اظهار امیدواری کرد که اعتبار مورد نیار به سرعت تأمین شود.

قادری هم چنین با توجه به بازگشائی مرز خسروی در ایام اربعین از دفتر پستی خسروی و ایانه مرزی بازدید و در جریان استقرار ادارات حوزه ارتباطات استان کرمانشاه برای ارائه خدمات به زوار حسینی در این دفتر قرار گرفت.

وی خدمات رسانی ارتباطی در ایام اربعین توسط پست، پست بانک، مخابرات، زیر ساخت و سایر اپراتورهای بخش خصوصی را امری مهم و زیربنائی عنوان کرد.

قادری در این سغر هم چنین از ادارات پست شهرستانهای سرپل ذهاب، قصر شیرین و اسلام‌آبادغرب بازدید و با همکاران دیدار و گفتگو کرد.

false
false
false
false

true