با سفر وزیر ارتباطات به استان فارس؛ پروژه های ارتباطی شهرستان های استهبان و نی ریز با اعتباری بیش از 117 میلیارد ریال افتتاح شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
با سفر وزیر ارتباطات به استان فارس؛ پروژه های ارتباطی شهرستان های استهبان و نی ریز با اعتباری بیش از 117 میلیارد ریال افتتاح شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با سفر به استان فارس، پروژه ارتقای تعدادی از روستاهای شهرستان های نی ریز و استهبان به اینترنت نسل 2 ، 3 و 4 را افتتاح کرد.
به گزارش خبرطلایی به نقل از 34 مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر خود به استان فارس با حضور در روستای ده چاه بخش پشتکوه شهرستان نی ریز، پروژه های زیرساختی و ارتباطی شهرستان های نی ریز و استهبان را با اعتباری بالغ بر 117 میلیارد ریال افتتاح کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با بیان اینکه تا سال گذشته استان فارس در بین استان های کشور در زمینه ICT جایگاه مناسبی نداشت، گفت: این در حالی است که در ابتدای انقلاب و دوره سازندگی تصمیم بر این بود که فارس به عنوان قطب الکترونیکی کشور باشد که متاسفانه میسر نشد.
وی افزود: با تلاش های صورت گرفته در این دو سال کارهای اساسی برای توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان انجام شد و اکنون فارس به نقطه خوبی از لحاظ توسعه زیرساخت های ارتباطی در کشور رسیده است و امروز حتی روستاییان از طریق این بستر می توانند مطالبات خود از مسوولان را مطرح کنند یا با معرفی روستای خود زمینه گردشگری و اشتغال را فراهم کنند و به بازاریابی محصولات خود بپردازند.
آذری جهرمی در ادامه از استاندار و نماینده مردم شهرستان های نی ریز و استهبان خواست از پروژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان فارس حمایت کنند تا استان فارس به جایگاه بهتری در این حوزه دست یابد.
وی افزود: برای بهبود وضعیت ارتباطی این دو شهرستان برنامه ریزی لازم صورت گرفته است و یک سایت نسل سه و 8 سایت نسل چهار نیز تا پایان سال در این دو شهرستان راه اندازی می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم 29 سایت نسل دو، شش سایت نسل سه و سه سایت نسل چهار و پروژه های توسعه شبکه تلفن ثابت و دیتا شامل فیبر نوری، دیتا، کافو و لاین و ماکس را افتتاح کرد.
اذری جهرمی در ادامه سفر خود برای افتتاح پروژه های ارتباطی شهرستان لار عصر امروز به این شهرستان سفر می کند.

false
false
false
false

true