طی حکمی از سوی محمدرضوانی‌فر مینا مهرنوش مدیرعامل رایتل شد/ رایتل پیشگام حوزه اینترنت اشیاء می‌شود - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
طی حکمی از سوی محمدرضوانی‌فر مینا مهرنوش مدیرعامل رایتل شد/ رایتل پیشگام حوزه اینترنت اشیاء می‌شود

مینا مهرنوش طی حکمی از سوی محمدرضوانی فر مدیرعامل رایتل شد؛ او که اولین زن عهده دار سمت مدیر عاملی یکی از اپراتورهای تلفن همراه است؛ مهم‌ترین برنامه‌اش را تغییر مدل‌های کسب و کار و ایجاد نوآوری از طریق بازارهای جدید مثل حوزه اینترنت اشیاء(IOT) عنوان کرد.
محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، طی حکمی مینا مهرنوش را به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل منصوب کرد تا برای اولین بار یک زن عهده‌دار سمت مدیرعاملی یکی از اپراتورهای تلفن همراه شود. مهرنوش قبل از این انتصاب به عنوان عضو هیات‌مدیره موظف و معاونت تجاری رایتل منصوب شده بود.

به گزارش خبرطلایی 11، مدیرعامل جدید رایتل مهم‌ترین برنامه‌اش در این شرکت بزرگ خدمات ارتباطی را تغییر مدل‌های کسب و کار و ایجاد نوآوری از طریق بازارهای جدید مثل حوزه اینترنت اشیاء(IOT) عنوان کرد.

لازم به ذکر است مینا مهرنوش دکتری اقتصاد بین الملل دارد و عضو هیات علمی دانشگاه تهران است و تخصص وی در حوزه تجاری سازی و بین‌الملل‌سازی استارتاپ‌ها به خصوص کسب‌وکارهای نوین در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

این استاد دانشگاه با انتشار ۵ کتاب و تألیف مقالات علمی و طرح‌های تحقیقاتی در نوآوری در مدل‌های کسب و کار از طریق فناوری های نوین از جمله ICT سهم بسزایی داشته و همچنین اولین‌بار رشته تجارت الکترونیکی در ایران توسط او در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در سال۱۳۸۵ راه اندازی شد.

معاونت صادرات سازمان توسعه تجارت ،ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران شعبه پردیس فارابی،مدیر استارتاپ های دانشگاه تهران، مشاور کسب و کار اتاق اصناف ایران ،مشاوراقتصادی معاون پژوهشی دانشگاه تهران، مشاوراقتصادی رییس اتاق اصناف تهران، معاون توسعه کارآفرینی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران ،قائم مقام موسسه تحقیقات اقتصادی و.. از جمله سمت‌های پیشین مدیرعامل جدید رایتل است.

false
false
false
false

true