اخذ ایزو 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اخذ ایزو 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان

بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، موفق به دریافت ایزو 10002 شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 90سامان رسانه، بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ایزو 10002 شد. در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.

گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو 10002، راهنمایی برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایت‌ها برای انواع فعالیت‌های تجاری از جمله فرآیندهای تجارت الکترونیک است.

false
false
false
false

true