- ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
- کد خبر 4120
true
false
true
false
false
false
false
false
true
شركت سايپا يدك در افزايش رشد امتيازات رضايت مشتريان از شركتهاي ديگر ارائه دهنده خدمات پس از فروش پيشي گرفت.
به گزارش خبر طلایی به نقل از خودروكار، بر اساس آخرين نتايج اعلام شده توسط شركت بازرسي كيفيت واستاندارد ايران به نمايندگي از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضايت مندي مشتريان از خدمات پس از فروش شركت سايپا، در سه ماهه چهارم سال ۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل 26 امتياز افزايش يافت كه اين ميزان بالاترين درصد رشد در بين شركت هاي داخلي است.
تمركز شركت هاي خدمات پس از فروش شركت هاي توليد كننده داخلي و وارد كننده در ارتقاء رضايت مندي مشتريان در چند سال اخير موجب حركت سازنده و رو به رشد اين شركت ها براي رقابت در اين زمينه شده است.
در بين شركتهاي وارد كننده نيز شركت معين موتور ارائه دهنده خدمات پس از فروش به برند پورشه بالاترين ميزان رشد و امتياز را به خود اختصاص داده است.
لازم به ذكر است اين موفقيت سايپايدك بالاترين درصد رشد در رضايتمندي مشتريان در بين شركتهاي خدمات پس از فروش و عامل مثبتي درجهت رشد 2.9% اين شاخص در صنعت خودرو در سال 95 بوده است.
false
false
false
false