نوسازی ناوگان موتورسیکلت موزعین شبکه پستی آغاز شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نوسازی ناوگان موتورسیکلت موزعین شبکه پستی آغاز شد

فرآیند توزیع موتورسیکلت موزعین براساس اولویت تشکیل پرونده بانکی؛ آغاز شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از56 روابط عمومی شرکت ملی پست، محمد سلگی مدیرکل تأمین، نگهداری و پشتیبانی با اعلام موضوع فوق گفت: براساس تفاهم نامه سه جانبه ای که سال گذشته بین پست، شرکت نیرو محرکه و بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل موتوری شبکه پستی منعقد شد، تحویل موتورسیکلت ها طبق قیمت توافق شده، به رغم افزایش 40 درصدی قیمت مصوب اتحادیه تولیدکنندگان موتورسیکلت، از امروز آغاز می شود.

سلگی گفت: اولویت واگذاری موتورسیکلت ها براساس زمان تشکیل پرونده در بانک قرض الحسنه مهر ایران برای دریافت وام است و بر همین اساس در نوبت نخست، 550 دستگاه موتورسیکلت به متقاضیان واگذار خواهد شد.

مدیرکل تأمین، نگهداری و پشتیبانی افزود: به طور مثال اگر یکی از همکاران موزع در استان سیستان و بلوچستان به عنوان نخستین فرد در بانک تشکیل پرونده داده باشد، در زمان واگذاری نیز موتورسیکلت تحویلی به وی، در اولویت نخست است.

وی گفت: پس از توزیع 550 دستگاه موتورسیکلت در ده روز آینده، مرحله دوم آغاز می شود که در این نوبت، 750 دستگاه دیگر طبق فرمول بالا طی دو هفته توزیع خواهد شد.

سلگی تصریح کرد: در مجموع 2150 نفر متقاضی دریافت موتورسیکلت نو بودند که فرآیند توزیع آن 2 ماه و نیم به طول خواهد انجامید.

این مقام مسئول افزود: براساس قرارداد منعقده، تحویل موتورسیکلت ها با تاخیر انجام شد که مهم ترین دلیل آن، طولانی شدن مراحل ثبت نام از موزعین و طی مراحل اداری بوده است.

false
false
false
false

true