معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: شریک محوری کارآمدتر از جذب هواداری صِرف است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: شریک محوری کارآمدتر از جذب هواداری صِرف است

خدّادی، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین نشست تخصصی-توجیهی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران گفت:ایجاد ارتباط دقیق و دو سویه منجر به درک متقابل، اقدام مشترک و تأمین منافع طرفین یک بنگاه اقتصادی می شود.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ،56یک ‌بنگاه اقتصادی نباید صرفاً در پی جلب و جذب هوادار و فالوور باشد، بلکه باید شریک محور باشد.

در این مراسم همزمان با روز خبرنگار (۱۷ مرداد) از فعالان حوزه خبر و روابط عمومی‌های برتر شرکت بیمه ایران قدردانی و تجلیل شد.

false
false
false
false

true