- ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
- کد خبر 40718
true
false
true
false
false
false
false
false
true
خدّادی، معاون مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین نشست تخصصی-توجیهی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران گفت:ایجاد ارتباط دقیق و دو سویه منجر به درک متقابل، اقدام مشترک و تأمین منافع طرفین یک بنگاه اقتصادی می شود.
به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ،
یک بنگاه اقتصادی نباید صرفاً در پی جلب و جذب هوادار و فالوور باشد، بلکه باید شریک محور باشد.
در این مراسم همزمان با روز خبرنگار (۱۷ مرداد) از فعالان حوزه خبر و روابط عمومیهای برتر شرکت بیمه ایران قدردانی و تجلیل شد.
false
false
false
false








































