- ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
- کد خبر 4066
true
false
true
false
false
false
false
false
true
شركت سايپا يدك در راستاي ماموريت هاي خود مبني بر افزايش رضايت مشتريان، بر اساس آخرين گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران موفق به رشد۴ درصدي شاخص رضايت مشتريان شد.
به گزارش خبر طلایی، سازمان خدمات پس از فروش سايپا با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتريان، در سال گذشته با بهره گيري از سيستم نداي مشتريان(Voc) ، شناسايي ايده هاي خلاقانه، نوآوري و بهبود مستمر در فرآيندهاي كاري، اقدامات موثري در عرصه خدمات پس از فروش انجام داده است.
در اين راستا مطابق آخرين گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، شركت سايپا يدك موفق به جهش 4 درصدي شاخص رضايت مشتريان در حوزه خدمات پس از فروش در سال 95 شده كه اين ميزان، بالاترين درصد رشد در رضايتمندي مشتريان در بين شركتهاي خدمات پس از فروش و عامل مثبتي در جهت رشد2.9 % اين شاخص در صنعت خودرو در سال 95 شده است . شركت سايپايدك با شبكه خدمات پس از فروش گسترده مشتمل بر 1411 نمايندگي مجاز، عامليت فروش و تعميراتي است كه در راستاي رسيدن به هدف عالي جلب رضايتمندي ذي نفعان و به ويژه مشتريان با بهترين شيوه ممكن و نوآورانه در افق 1400، با بهره مندي از كاركناني توانمند، اخلاق مدار و پاسخگو، تلاش دارد به عنوان برترين و محبوب ترين سازمان خدمات پس از فروش كشور شناخته شود.
همچنين رحيم عليشاهي مديرعامل سايپا يدك با اشاره به آخرين گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، اظهار كرد : بر اساس اين گزارش، سايپا يدك موفق شده است با تمركز بيش از پيش بر تامين به موقع قطعات يدكي و همچنين افزايش كيفيت خدمات به مشتريان در نمايندگي هاي سايپا، شاخص رضايت مشتريان را ارتقا دهد. بر اين اساس سايپايدك موفق به تحقق دستورات وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزايش رضايت مشتريان شده كه اين روند در سال جاري رو به رشد خواهد بود.
false
false
false
false