نماینده کرمان خواستار تسریع همکاری پست با استارت‌آپ ها شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نماینده کرمان خواستار تسریع همکاری پست با استارت‌آپ ها شد

نماینده مردم کرمان و و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: پست در حال گذار از پست سنتی به مدرن است، به همین دلیل همکاری با کسب و کارهای استارت‌آپی می‌تواند رونق خدمات را به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 2344 روابط عمومی شرکت ملی پست، محمدمهدی زاهدی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان پست در تامین هرچه بیشتر رفاه شهروندان، افزود: پست استان کرمان همواره در تلاش است خدمات ارزنده ای در راستای تامین نیازها و خواسته مردم، طراحی و پیاده سازی کند.

وی مدیریت بهینه، تلاش، تعصب و غیرت کارکنان پست را از ابزارهای اصلی گذر از پست سنتی به پست مدرن عنوان و ابراز امیدواری کرد: پست استان بتواند با استفاده از بستر خلاقیت و نوآوری کسب و کارهای استارت‌آپی، بازار خدمات خود را گسترش دهد تا به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسد.

مدیر کل پست استان کرمان نیز در این نشست ابتدا به تشریح پروژه ملی اقتصاد مقاومتی جی نف و روند پیشرفت آن در استان پرداخت و در ادامه در خصوص بازار الکترونیک پست به عنوان یکی از خدمات به روز و پرمخاطبی که بخش بزرگی از آینده شبکه پستی در گرو آن است، مطالبی را بیان کرد.

علیرضا اکبری همچنین از راه اندازی طرح “پستچی معتمد محله” در آینده ای نزدیک در استان کرمان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح گشت های نامه رسانی کوچک تر و محدود به هر محله می شود، به طوریکه نامه رسان هر محله، مسئول توزیع و تحویل تمامی مراسلات شامل قبوض، اخطاریه‌ها، ابلاغیه‌ها و .. است.

وی با اشاره به اینکه این طرح ابتدا به صورت آزمایشی در شهرستان بردسیر به اجرا در خواهد آمد ، تصریح کرد: طرح پستچی معتمد محله می‌تواند ضمن تامین هرچه بیشتر امنیت و آسایش مردم، جلوگیری از موازی کاری نهادهای مختلف و صرف هزینه های مازاد را به همراه دارد.

false
false
false
false

true