رشد شاخص هاي گروه سايپا در ارزيابي شركت بازرسي و كيفيت استاندارد ايران - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: بر اساس گزارشهاي شركت بازرسي و كنترل كيفيت ايران و نظر سنجي هاي بعمل آمده از مشتريان و اطلاعات و آمار وزارت صنعت و معدن ،گروه خودروسازي سايپا رشد چشمگيري در شاخص هاي ارزيابي شركت بازرسي و كيفيت استاندارد ايران داشته است
به گزارش خبر طلایی، رضا تقي زاده معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا افزود: در چهار شاخص مهم و اساسي شامل كيفيت خودروهاي توليدي ، رضايت مشتريان از خدمات فروش و خدمات پس از فروش و سهم بازار فروش رشد چشمگير داشته ايم، بطوري كه با افزايش 17/5 درصدي كيفيت خودروهاي توليدي (تعداد ستاره ها ) و همچنين افزايش 9 درصدي شاخصهاي رضايت مشتريان از خدمات فروش و 5/5 درصد از خدمات پس از فروش سهم بازار اين گروه را از 33 درصد كل بازار به 42 درصد افزايش يافت.
معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا با اشاره به برخي از عوامل موثر در اين ارزيابي گفت: بهره برداري از شبكه توانمند فروش و خدمات پس از فروش، تعريف و اجراي چندين پروژه در زمينه ارتقاي كيفيت محصولات، تنوع در روش هاي فروش، اطلاع رساني مناسب به مشتريان ، توجه به نظرات مشتريان و صاحبنظران از جمله عوامل رشد توامان كيفيت و كميت فروش محصولات و خدمات پس از فروش به آنها است.
وي در خصوص عملكرد مناسب خودروسازان در سال هاي اخير افزود: در گذشته نه چندان دور خريداران خودرو مجبور به خريد خودروهاي دست دوم بدون گارانتي با هزينه هاي سنگين مالي از مبادي هاي مختلف بودند كه پس از تغيير رفتار مناسب خودروسازان، متناسب با توان خريداران اين دسته از مشتريان به خريد خودروي صفر كيلومتر روي آورده و امكان خريد خودروهاي مختلف با تسهيلات مناسب با پايين ترين نرخ و با گارانتي مطمئن ايجاد شده است.
تقي زاده با بيان فراز و نشيب در هر تجارتي گفت: بروز رونق و كسادي در هر قسمتي از تجارت ممكن است و به جاي اظهار نظر هاي خارج از اصول بايد به فكر راه حل اساسي بود آنچنان كه با ورود اينترنت به زندگي افراد چاپخانه هاي روزنامه ها در اكثر كشورها كم رونق شدند ولي آن ها كه خود را بروز نمودند از اين وضعيت نجات يافتند. بنابراين لازم است واحد هاي كم رونق اقتصادي در بخش خودرو در داخل خود عارضه يابي نموده و با دادن اطلاعات غير كارشناسي به ديگران اتهام بي اساس وارد ننمايند.
ايشان در خصوص الزام رعايت مصوبات شوراي رقابت در قيمت گذاري خودرو توسط شركتهاي توليد كننده افزود: افزايش قيمت نهادهاي توليدي، افزايش نرخ تورم، افزايش قيمت هاي بيمه و … از عوامل موثر در افزايش قيمت خودرو است كه با توجه به رشد اين عوامل طي يك سال اخير، با تاييد شوراي رقابت شاهد افزايش قيمت خودروها در آينده نزديك خواهيم بود.
معاون بازاريابي و فروش سايپا با اشاره به انعطاف پذيري و بروز بودن اين گروه عظيم خودروسازي گفت: عرضه سراتو در بازار بورس نشان از پيشرو بودن در تنوع عرضه و شفاف بودن معاملات و اطمينان از تناسب كيفيت و قيمت خودروهاي شركت سايپاست كه سرعت خريد خودروهاي مذكور در بورس بطور كامل اين ادعاها را اثبات مي كند.

false
false
false
false

true