مدیرعامل شرکت ملی پست : کیفیت؛ پیش نیاز افزایش ضریب نفوذ پستی در کشور است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیرعامل شرکت ملی پست :  کیفیت؛ پیش نیاز افزایش ضریب نفوذ پستی در کشور است

مدیرعامل در بازدید از بخش های اجرائی اداره کل تجزیه و مبادلات، بهره گیری از فناوری های جدید و ارائه خدمات باکیفیت زمینه ساز افزایش ضریب نفوذ پستی در کشور است.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 65776 روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل عصر روز دوشنبه پنجم مردادماه به همراه علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت از اداره کل تجزیه و مبادلات بازدید کرده و عملکرد این بخش را زمینه ساز افزایش کیفیت خدمات در سایر قسمت ها برشمرد.

وی گفت: این مرکز به عنوان اصلی ترین گذرگاه پستی کشور از جایگاه خاصی برخوردار است و عملکرد صحیح و باکیفیت همکاران در این بخش، تاثیر مستقیمی در ارتقاء کیفیت خدمات دارد.

مدیرعامل افزود: افزایش کیفیت تجزیه و آماده سازی در بخش های پیشتاز، مبادلات و پست های خارجه، به همراه حفظ اصل امانت داری و مشتری مداری، پیش نیاز رهسپاری و توزیع باکیفیت مرسولات در سطح شبکه پستی است.

حسین نعمتی با تاکید بر تلاش مسئولان برای بهبود معیشت کارکنان گفت: همه تلاش خود را برای رسیدن به نتیجه مطلوب و بهبود معیشت همکاران به کار خواهیم بست.

وی همچنین با کارکنان این بخش ها نیز گفت و گو کرده و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

false
false
false
false

true