بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست از مناطق پستی تهران - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست از مناطق پستی تهران

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه بازدیدهای دوره ای از مناطق و واحدهای پستی، از سه منطقه پستی تهران بازدید و با کارکنان و مراجعین دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی امروز پنجشنبه که به همراه مهدی مقصودی مدیر کل پست استان تهران، محسن وطن پرست مدیر کل مهندسی عملیات و راهبری سرویس و مدیران مدیران مناطق پستی جنوب غرب، جنوب شرق و شمال شرق در این مناطق حضور یافته بود؛ با کارکنان بخش های مختلف ستادی و اجرایی دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان فرایند های عملیات پستی قرار گرفت.

مدیر عامل در این بازدید با تاکید بر رعایت اصل مشتری مداری و تلاش در جهت بهبود کیفیت خدمات پستی افزود: خروجی اصلی پست، رعایت کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان است و از تمامی کارکنان انتظار می رود در این خصوص به رعایت مقررات و استانداردها توجه ویژه ای داشته باشند.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره نزدیک شدن به موعد استفاده از کارت سوخت شخصی از 20 مرداد ماه گفت: بخشی از کارت های سوخت پس از توزیع به دلایلی از قبیل عدم حضور افراد و یا تغییر نشانی به پست برگردانده و به باجه معطله تحویل شده است که هموطنان می توانند با مراجعه به واحد های پستی آنها را تحویل بگیرند.

وی افزود: در همین خصوص تمامی واحد های پستی برای تحویل کارت های سوخت به مردم در اسرع وقت آمادگی کامل دارند.

رئیس هیئت مدیره اعتماد عمومی را نقطه قوت شبکه دانست و تصریح کرد: با تلاش و اهتمام همه جانبه در جهت ارایه خدمات شایسته، توسعه بازار ،هوشمند سازی و اصلاح فرآیندها و الویت قرار دادن سرعت و دقت در فرایند توزیع مرسولات می توانیم اعتماد و رضایت عمومی را کسب نماییم.

در ادامه این بازدید، مسئولین واحدهای مختلف به ارایه گزارشی از اهم فعالیت های حوزه کاری مربوطه پرداختند.

نعمتی همچنین در بازدید از باجه مرکزی و ناحیه پستی شهید مدنی منطقه پستی شمال شرق و نواحی پستی سعدی و شوش از منطقه جنوب شرق و ناحیه پستی تهرانسر از منطقه پستی جنوب غرب با تعدادی از مراجعان در خصوص نحوه ارایه خدمات به ویژه توزیع کارت های سوخت و میزان رضایت آنان از خدمات پستی به گفت و گو پرداخت.
78

false
false
false
false

true