از پنجم مردادماه؛ سری جدید برنامه «پایان ناباروری» پخش می‌شود - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
از پنجم مردادماه؛ سری جدید برنامه «پایان ناباروری» پخش می‌شود

فصل جدید برنامه تلویزیونی «پایان ناباروری» به تهیه‌کنندگی مرجان بیات از پنجم مردادماه پخش می‌شود.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ابن سینا 45، فصل جدیدی از برنامه ترکیبی «پایان ناباروری» به تهیه‌کنندگی مرجان بیات از پنجم مردادماه به صورت هفتگی شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه ۴ سیما پخش می‌شود.

به گفته تهیه‌کننده برنامه «پایان ناباروری»، این برنامه به صورت تولیدی به روی آنتن می‌رود و طراحی دکور انجام شده و از روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه ضبط این برنامه آغاز می‌شود.

مرجان بیات درخصوص موضوعات این برنامه تخصصی و اجرای آن گفت: اجرای این برنامه را مینا هاشمی و محمد کیاسالار برعهده دارند و ناباروری و سیاست‌های جمعیتی، علت‌های ناباروری، روش‌ها و فناوری‌های درمان ناباروری، معرفی تکنیک‌های نوین درمان ناباروری که حاصل تلاش محققان پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا است، سقط مکرر، اندومتریوز، اهدای تخمک و جنین، نقش ژنتیک در درمان ناباروری و ابعاد اجتماعی، روان‌شناختی، حقوقی و اخلاقی ناباروری و روش‌های درمان‌ آن پرداخته می‌شود.

وی درخصوص تفاوت‌های سری جدید این برنامه با برنامه‌های گذشته اظهار کرد: ما در سری جدید برنامه تلاش می‌کنیم تا علاوه بر پرداختن به مسائل پزشکی به نگرش جامعه به معضل ناباروری و رگه‌های اجتماعی این موضوع بپردازیم. به همین منظور در حال تهیه مستندهایی هستیم که در آن با خانواده‌هایی که درگیر مشکل ناباروری بوده و درمان شده‌اند گفتگو می‌کنیم و آن را در کنار مباحث پزشکی برنامه پخش می‌کنیم.

بیات گفت: «پایان ناباروری» در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در گروه دانش شبکه ۴ سیما با مشارکت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید می‌شود و قرار است از پنجم مردادماه به صورت هفتگی شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه ۴ سیما پخش شود.

false
false
false
false

true