- ۲۶ تیر ۱۳۹۸
- کد خبر 38609
true
false
true
false
false
false
false
false
true
شرکت ملی پست، سرویس “مرکز تماس مشتریان” را به بخش خصوصی واگذار می کند.
به گزارش خبرطلایی به نقل از
روابط عمومی شرکت ملی پست، براساس فراخوان این شرکت “ایجاد و بهرهبرداری از سامانهی مرکز تماس مشتریان” برون سپاری خواهد شد.
در فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مدل مشارکت، تأمین و ارائه زیرساختهای نرمافزاری بر عهده شرکتکننده، بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.
بر همین اساس، از شرکت های فعال در این حوزه دعوت می شود، مدارک و مستندات خود را حداکثر ظرف 14 روز کاری از تاریخ انتشار (یکشنبه 98/5/6) ارائه کنند.
false
false
false
false







































