- ۲۶ تیر ۱۳۹۸
- کد خبر 38564
true
false
true
false
false
false
false
false
true
در آستانه آغاز به کار بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) 2019، سرویس ” الوپست” به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرطلایی به نقل از
روابط عمومی شرکت ملی پست، این سرویس که با هدف ارایه خدمات پستی از محل مورد نظر مشتری و تحویل به مقصد در سراسر کشور با همکاری کسب و کار استارت آپی الوپیک، راه اندازی شده، از امروز آماده خدمات رسانی به مشتریان است.
براساس تفاهم نامه مشترکی که اردیبهشت امسال بین شرکت ملی پست و الوپیک منعقد شد؛ قبول مرسولات پستی بین شهری از طریق اپلیکیشن “الوپست” انجام خواهد شد.
متقاضیان می توانند خدمات ” الوپست” را با نصب اپلیکیشن الوپیک روی تلفن های همراه خود دریافت کنند.
در مرحله نخست، سرویس “الوپست” در سطح شهر تهران ارایه می شود و در مراحل بعدی سایر شهرهای کشور را در بر خواهد گرفت.
فقدان سامانه جمع آوری مرسولات از مبدا (محل استقرار مشتریان) همواره به عنوان حلقه مفقوده فرایند خدمات رسانی شبکه پستی مطرح بوده که با اجرایی شدن سامانه یادشده، این خلا برطرف خواهد شد.
شرکت ملی پست همواره بر غیرانحصاری بودن این سرویس تاکید کرده و در راستای توسعه آن، طی فراخوانی از سایر فعالان بخش خصوصی دعوت به همکاری کرده است.
false
false
false
false







































