- ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
- کد خبر 3832
true
false
true
false
false
false
false
false
true
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به موفقیت دست اندرکاران گردشگری سلامت ایران در برندسازی گفت:باید برای شناساندن گردشگری سلامت تلاش کنیم.
به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، مرتضی رحمانی موحد درپنل بررسی چالش ها و فرصت ها در سرمایه گذاری توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت که در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شده بود، با بیان اینکه سه موضوع اصلی گردشگری سلامت را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: برای ایجاد انگیزه حضور فعالان حوزه و اجرایی شدن فعالیت های آن باید زیرساخت های گردشگری سلامت فراهم شود.
وی افزود: بازاریابی هم موضوع موثر دیگری برای توسعه گردشگری سلامت است که باید در کشورهای هدف این نوع از گردشگری نیازها و گرایش های افراد شناسایی شود و نوع و چگونگی خدمات بر اساس آن برنامه ریزی شود.
معاون گردشگری با تاکید بر نقش کیفیت خدمات در توسعه گردشگری کشور، اظهار کرد: خدمات با کیفیت در انواع گردشگری بسیار موثر است اما در گردشگری سلامت به دلیل حساسیت های موجود تاثیر بیشتری دارد چراکه خدمات پزشکی با جان و سلامت افراد درگیری مستقیم دارد؛ بنابراین برای جذب پایدار گردشگران در حوزه سلامت باید مسئولیت پذیر باشیم و خدمات با کیفیت ارائه دهیم.
رحمانی موحد در ادامه تصریح کرد: در حوزه پزشکی و سلامت ایران دارای برند است و باید برای برند سازی گردشگری سلامت هم تلاش کنیم.
وی درپايان ابراز امیدواری کرد که تا سال آینده از مرحله تدوین مقررات و اقدامات زیرساختی در این زمینه گذر کرده و به جزییات و امور جانبی آن بپردازیم.
false
false
false
false