باید برای گردشگری سلامت برندسازی کنیم - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به موفقیت دست اندرکاران گردشگری سلامت ایران در برندسازی گفت:باید برای شناساندن گردشگری سلامت تلاش کنیم.

به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، مرتضی رحمانی موحد درپنل بررسی چالش ها و فرصت ها در سرمایه گذاری  توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت که در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شده بود، با بیان اینکه سه موضوع اصلی  گردشگری سلامت را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: برای ایجاد انگیزه حضور فعالان حوزه  و اجرایی شدن فعالیت های آن باید زیرساخت های گردشگری سلامت فراهم شود.

وی افزود: بازاریابی هم موضوع موثر دیگری برای توسعه گردشگری سلامت است که باید در کشورهای هدف  این نوع از گردشگری نیازها و گرایش های افراد شناسایی شود و نوع و چگونگی خدمات بر اساس  آن برنامه ریزی شود.

معاون گردشگری با تاکید بر نقش کیفیت خدمات در توسعه گردشگری کشور،  اظهار کرد: خدمات با کیفیت در انواع  گردشگری بسیار موثر است اما در گردشگری سلامت به دلیل حساسیت های موجود تاثیر بیشتری دارد چراکه خدمات  پزشکی  با جان و  سلامت افراد درگیری مستقیم دارد؛ بنابراین برای جذب پایدار گردشگران در حوزه سلامت باید مسئولیت پذیر باشیم و خدمات با کیفیت ارائه دهیم.

رحمانی موحد  در ادامه تصریح کرد: در حوزه پزشکی و سلامت ایران دارای برند است و باید برای برند سازی گردشگری سلامت هم تلاش کنیم.

وی درپايان ابراز امیدواری کرد که تا سال آینده از مرحله تدوین مقررات  و اقدامات زیرساختی در این زمینه گذر کرده و به جزییات و امور جانبی آن بپردازیم.

 

 

false
false
false
false

true