دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته برگزار می‌شود - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته برگزار می‌شود

نشست خبری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هدف تشریح محورهای دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، مرتضی رحمانی موحد در نشست خبری که صبح امروز امروز در سالن خلیج‌فارس معاونت گردشگری در سازمان حج و زیارت برگزار شد، گفت: در این طول برگزاری این نمایشگاه  وزرا و هیات های خارجی از کشورهای آفریقای جنوبی، لبنان، افغانستان، ترکیه ، روسیه ، سوییس و… در آن حضور خواهند یافت.

 

وی در پاسخ سوالی درباره اینکه آیا ایجاد محدودیت‌های تردد به ایران می‌تواند مشکلاتی را برای گردشگران ایجاد کند، گفت: گردشگری یک جریان سیال و زنده است و سیاست های نابخردانه نمی‌تواند بر آن تاثیر بگذارد. همانگونه که درسال های اخیر با وجود محدودیت ها شاهد روند افزایشی حضور گردشگران خارجی بودیم .

 

امینیان، دبیر این نمایشگاه نیز درابتدای این نشست  با اشاره به حضور فعالان این صنعت از 21 کشور خارجی گفت: در سال گذشته 13 کشور خارجی در این جشنواره حضور داشتند و  235 تا 245 هزار نفر مخاطب داشته است.

 

وی ادامه دارد: در سال‌جاری این نمایشگاه در ده سالن و در فضای 4800 متر با حضور 381 شرکت فعال در حوزه گردشگری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می شود که احتمالا تعداد شرکت کنندگان افرایش  خواهد یافت.

 

گفتنی است که این نمایشگاه از هجدهم تا بیست و یکم بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام

 

false
false
false
false

true