فراخوان شناسایی شریک تجاری در سرویس مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فراخوان شناسایی شریک تجاری در سرویس مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست

شرکت ملی پست، سرویس “مرکز تماس مشتریان” را به بخش خصوصی واگذار می کند.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 5445روابط عمومی شرکت ملی پست، براساس فراخوان این شرکت “ایجاد و بهره‌برداری از سامانه‌ی مرکز تماس مشتریان” برون سپاری خواهد شد.

در فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مدل مشارکت، تأمین و ارائه زیرساخت‌های نرم‌افزاری بر عهده شرکت‌کننده، بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.

بر همین اساس، از شرکت های فعال در این حوزه دعوت می شود، مدارک و مستندات خود را حداکثر ظرف 14 روز کاری از تاریخ انتشار (یکشنبه 98/5/6) ارائه کنند.

برای دسترسی به متن فراخوان اینجا را کلیک کنید.

false
false
false
false

true