نمایش فیلمی از سهیلاجوادی در انگلستان - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نمایش فیلمی از سهیلاجوادی در انگلستان

فیلم کوتاه «همین یک بار» به کارگردانی محمدحسن شاه محمدی ماه آینده میلادی برای نمایش در یک جشنواره بین المللی به ایستبورن انگلستان می رود.

فیلم کوتاه همین یک بار ساخته محمدحسن شاه محمدی به نمایندگی از ایران در نخستین دوره از جشنواره crossing the screen که در ایستبورن انگلستان برگزار می شود، حضور دارد.
سهیلا جوادی و سبا سلیمانی، مادر و دختری که که پیش از این سابقه مجری گری برنامه تلویزیونی عصر خانواده در  شبکه دوم سیما را داشتند، از بازیگران اصلی این فیلم هستند. پیش از این سریال چرخ فلک با بازی سهیلا جوادی از شبکه اول سیما پخش شده بود.

جشنواره crossing the screen از 4 تا 6 نوامبر 2016 در ایستبورن انگلستان برگزار خواهد شد و این جشنواره فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن را در دو بخش رقابتی و غیررقابتی به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر همین یک بار، هزار و یک قطره اشک ساخته فاطمه احمدی در بخش مسابقه انیمیشن جشنواره حضور دارد و رنگ کامل ساخته آریو صفارزادگان و لحظه‌های کاغذی ساخته سحر طرزی در بخش خارج از مسابقه جشنواره به نمایش درخواهند آمد.

پیش از این این فیلم در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «آبورن» که ۱۹ تا ۲۳ سپتامبر در شهر سیدنی استرالیا برگزار شده بود، به نمایش درآمد.

پایان پیام

false
false
false
false

true