عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست: وصول مطالبات از مهمترین شاخص های ارزیابی مدیران است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست: وصول مطالبات از مهمترین شاخص های ارزیابی مدیران است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: عملکرد مدیران در وصول مطالبات، امسال یکی از مهمترین شاخص های مورد ارزیابی است.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 21 روابط عمومی شرکت ملی پست، بهزاد اقبال خواه در جلسه پیگیری وصول مطالبات پست استان تهران با تاکید بر این مطلب، افزود: وصول مطالبات یکی از جدی ترین موضوعات در سطح شبکه پستی است که می بایست در اولویت کار مدیران واحدهای اجرایی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییرات و تحولات پیش روی شرکت و حضور گسترده بخش خصوصی در

پیشبرد اهداف ، برنامه ها و ارایه خدمات گسترده و سرویس های متنوع؛ ضروری است مدیران با جدیت بیشتری به دنبال مطالبات و درآمدهای حاصل از فروش خدمات باشند.

او ضمن قدردانی از مدیران در پیگیری این موضوع، از حمایت همه جانبه خود در تحقق این هدف خبر داد.

مدیر کل پست استان تهران نیز در این جلسه به تشریح موانع و مشکلات موجود در وصول به موقع مطالبات پرداخت و خواستار تعیین تکلیف مفاصا حساب تامین اجتماعی شد.

مهدی مقصودی ارایه محرک های تشویقی و انگیزشی را یکی از مهمترین عوامل به نتیجه رساندن وصول مطالبات عنوان کرد و افزود: با توجه به جایگاه پست استان تهران در میان استان های کشور، جمع آوری به موقع مطالبات در دستور کار مدیران این استان و مناطق قرار دارد.

در ادامه، هر یک از مدیران مناطق پستی تهران به ارایه گزارش عملکرد خود در این زمینه و برنامه های پیش رو پرداختند.

false
false
false
false

true