مدیریت سنتی مانع پیشرفت‌های نوآورانه است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیریت سنتی مانع پیشرفت‌های نوآورانه است

مشاور بین المللی مدیریت در حاشیه اینوتکس ۲۰۱۹ با اشاره به استعداد جوانان ایرانی در ارائه ایده ها و روش های تولید محصول و خدمات نوآورانه، اظهار کرد: مدیریت سنتی در سازمان ها و شرکت های ایرانی مانع پیشرفت های نوآورانه است.

به گزارش خبرطلایی ،54مشاور بین المللی مدیریت در حاشیه اینوتکس ۲۰۱۹ با اشاره به استعداد جوانان ایرانی در ارائه ایده ها و روش های تولید محصول و خدمات نوآورانه، اظهار کرد: مدیریت سنتی در سازمان ها و شرکت های ایرانی مانع پیشرفت های نوآورانه است.
مسعود گلشن شیرازی مشاور بین المللی مدیریت که برای سخنرانی و ارائه درباره روش های نوین مدیریت تجاری در اینوتکس ۲۰۱۹ حضور داشت در حاشیه این رویداد، اظهار کرد: جوانان ایرانی در علوم مهندسی و آی تی فوق العاده با استعداد هستند اما آنچه ما در ایران به آن نیاز داریم تقویت مدیریت خصوصا مدیریت تجاری و هدایت این استعدادها به سوی ایجاد کسب وکارهایی با ابعاد جهانی است.
وی با بیان این که تجربه ۳۳ ساله در بهبود عملیات و فرآیندهای مدیریتی در کشورهای متعدد سراسر جهان و شرکت های بزرگ بین المللی مثل کوکاکولا به من نشان می دهد جوانان ایرانی اکنون به جایی رسیده اند که می توانند با ایده ها و محصولات نوآورانه خود به بازار جهانی راه پیدا کنند، افزود: اقتصاد ایران اکنون در فازی قرار دارد که به شکل غیرقابل انکاری به رهایی از خام فروشی و اتکا به محصولات و خدمات نوآورانه نیاز دارد و اگر می خواهیم این امر تحقق یابد باید روی کیفیت مدیریت تمرکز کنیم .

گلشن شیرازی با اشاره به تغییرات سریع بازارهای جهانی به دلیل پیشرفت های نوآورانه ، تصریح کرد: به موازات تغییراتی که در فناوری ایجاد می شود و بازارهای را متحول می کند، مدیریت شرکت ها و کسب وکارها نیز باید کیفیت خود را متحول کنند و این موضوعی است که در کشور ما هنوز به آن به شکل جدی پرداخته نشده است.
این مشاور بین المللی مدیریت با بیان این که مدیریت به شکل سنتی که در سازمان ها و شرکت های ایرانی بسیار دیده می شود مانع بزرگ بهره برداری از دستاوردهای خلاقانه و نوآورانه است، تاکید کرد: ما نیازهایی در کیفیت مدیریتی کسب وکارهای خود داریم که اگر این نیازها را طبق استانداردهای مدیریتی مدرن برآورده کنیم می توانیم با محصولات فناورانه خود در بازارهای جهانی خوش بدرخشیم.
وی ادامه داد: اینوتکس ۲۰۱۹ در مقایسه با رویدادهای مشابه دیگری که در جهان از نزدیک در آنها به عنوان مهمان و سخنران حضور داشتم رویداد باکیفیتی است و از این که چنین رویدادی در کشور من برگزار می شود بسیار مفتخرم.
شاید این رویداد از نظر سایز در ابعاد رویدادهای شرق آسیا و اروپایی یا نمایشگاه نوآوری و فناوری دوبی نباشد اما ایده ها و نوآوری هایی که در اینوتکس۲۰۱۹ دیدم دست کمی از رویدادهای مشابه نداشت. گلشنی شیرازی در پایان خاطرنشان کرد: برگزارکنندگان اینوتکس باید تلاش کنند پای کارشناسان بین المللی را هر چه بیشتر به این رویداد باز کنند و تجارب آنها را در جهت رفع موانع پیشرفت جوانان کشور به کار بگیرند.

false
false
false
false

true