۴۱۰ هزار ميليارد ريال به طرح هاي سفر رييس جمهوري تخصيص يافت - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
۴۱۰ هزار ميليارد ريال به طرح هاي سفر رييس جمهوري تخصيص يافت

رييس امور پايش، ارزيابي و اطلاعات سازمان مديريت و برنامه ريزي گفت: اردوگاه شهيد بابايي استان قزوين ظرفيتهاي بي نظيري دارد و دولت براي كمك به تكميل و راه اندازي آن حمايت هاي ويژه اي را مدنظر قرار خواهد داد.
به گزارش خبرطلایی به نقل از 54 مركز اطلاع‌رساني، روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، علي اكبر حاجي محمدي عصر پنجشنبه در بازديد از اردوگاه فرهنگي و تفريحي شهيد بابايي (يانس آباد) قزوين افزود: همه كمك ها و برنامه‌ريزي ها براي اردوگاه شهيد بابايي قزوين بايد به صورتي باشد كه حداقل تا پايان سال جاري بهره برداري ازمرحله اول آن صورت پذيرد و البته در اين زمينه دولت نيز حمايت‌هاي لازم را صورت خواهد داد.
وي با بيان اينكه دولت حمايت هاي ويژه‌اي از اين طرح به عمل مي آورد، اظهار داشت: براي بهره مندي از حمايت هاي بيشتر در طرح اردوگاه شهيد بابايي مي‌بايست علاوه بر كمك هاي دولتي از ظرفيت بخش خصوصي نيز استفاده گردد.
حاجي محمدي تصريح كرد: طي برآوردهاي صورت گرفته براي تكميل اين اردوگاه به ۱۰۰ تا ۱۵۰ ميليارد تومان اعتبار نياز است كه پيش بيني مي شود با توجه به ميزان تورم در آينده تا پايان طرح ميزان اعتبار به ۲۵۰ ميليارد تومان نيز برسد.
مشاور رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور به ظرفيتهاي بي نظير اين اردوگاه اشاره كرد و گفت: اخبار متعددي از اين اردوگاه شنيده بودم، اما در بازديد امروز ظرفيت هاي نهفته آن بر بنده آشكار شد و لازم است برنامه‌ريزي مناسبي براي توسعه اين مكان تدوين شود.
حاجي محمدي همچنين گفت: يكي از مهمترين اقدامات لازم براي تكميل و راه اندازي اين اردوگاه تفريحي، اقدام در راستاي فازبندي و انجام بهره برداري از فازهاي مختلف اين طرح است كه براي سرمايه گذاران ايجاد انگيزه مي كند.
وي يادآور شد: خوشبختانه نگاه مسئولين استان قزوين به راه اندازي اردوگاه يانس آباد بسيار مثبت است و به طور قطع با توجه به قرار گرفتن اين طرح جز مصوبات سفر رييس جمهوري، دولت حمايت هاي لازم را از آن صورت مي‌دهد.
رئيس سازمان برنامه و بودجه استان قزوين ومدير كل آموزش و پروش اين استان نيز در اين ديدار حضور داشتند.
اردوگاه فرهنگي و تفريحي شهيد بابايي (يانس آباد) استان قزوين با مساحتي بالغ بر ۱۲۱ هكتار در كيلومتر ۲۰ جاده قزوين به البرز و در محدوده شهرستان آبيك قرار دارد.

false
false
false
false

true