برگزيدگان اولين جشنواره اينفوگرافي سازمان مديريت و برنامه ريزي استانها معرفي شدند - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برگزيدگان اولين جشنواره اينفوگرافي سازمان مديريت و برنامه ريزي استانها معرفي شدند

نخستين جشنواره كشوري اينفوگرافيك سازمان‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي استان ها، پس از بررسي آثار دريافت شده به دبيرخانه و در نظر گرفتن شاخص‌هايي ، موارد برتر را مشخص و به كار خود پايان داد .
به گزارش خبرطلایی به نقل از 5خ مركز اطلاع رساني، روابط‌عمومي و امور بين الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، رويكرد اصلي آثار برتر در اين جشنواره، پرداخت صحيح به اطلاعات، استفاده موثراز داده‌ها و شيوه گرافيكي مناسب بود .
به موجب اين گزارش و بر اساس رآي داوران، مقام اول اين جشنواره به سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان يزد تعلق گرفت و شاخص اين مقام، اينفوگرافيك وضعيت نيروي انساني در سال ۱۳۹۵ در ميان دستگاه‌هاي اجرايي اين استان بود.
بر اساس همين گزارش، مقام دوم اين جشنواره به سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان زنجان اعطا شد و شاخص آن، اينفوگرافيك عملكرد شركت گاز استان مذكور بود.
گزارش مذكور حاكي است كه مقام سوم اين جشنواره به سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران تعلق گرفت و شاخص آن اينفوگرافيك بودجه ريزي مبتني بر عملكرد بود .
شايان ذكر است كه نخستين جشنواره كشوري اينفوگرافيك سازمان هاي مديريت و برنامه ريزي استان ها با همكاري پايگاه اطلاع رساني دولت برگزار شد.

false
false
false
false

true