- ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
- کد خبر 2641
true
false
true
false
false
false
false
false
true
فدراسیون فوتبال روز گذشته (چهارشنبه) در میان ناباوری، پیراهنهای تیم ملی را رونمایی کرد؛ پیراهنهایی که مربوط به برند «جیووا» بودند و البته طراحی بسیار زشتی هم داشتند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، تعجب از این رونمایی به مدل رفتار فدراسیون فوتبال در ماههای اخیر بازمیگردد؛ فدراسیون فوتبالی که دوبار اعلام کرد با برند «آلاشپورت» تمدید کرده و ناگاه با شرکتی بسیار کوچکتر به توافق رسید.جیووا یک برند ایتالیایی است. برند پوشاکی که تنها 8 سال از تاسیس شرکتش میگذرد. این شرکت نهتنها نام مشهوری در فوتبال ندارد، که تا امروز فقط یک تیم ملی دیگر را مجاب کرده که پیراهنش را بپوشد و این تیم مالت است. طراحی روی پیراهن تیم ملی ایران و زشتی طرح رونمایی شده البته یک تمامنما از شهرت و کیفیت جیووا است.
برندی که از ذوق قرارداد امضا شده و رونمایی لوگوی فدراسیون فوتبال را در صفحه اصلی و خبر اصلی سایت کار کرده است. البته که این شرکت ایتالیایی حق دارد خوشحال هم باشد؛ شرکتی که میتواند بدون کیفیت لازم و با قرارداد امضا شده برای اولینبار به جام جهانی راه پیدا کند.
این در شرایطی است که همه رقبای ایران در مراحل گذشته با کمپانیهایی مانند نایک و آدیداس به توافق رسیدهاند و عجیب است که تیم ملی ایران باید لباسی با این کیفیت نخواستنی به تن کند.
false
false
false
false