- ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
- کد خبر 185993
true
false
true
false
false
false
false
false
true

مدیر برنامهریزی و بودجه شرکت بیمه دی با تشریح وضعیت شرکت بیمه دی، از گذر این شرکت از رقم 31 هزار میلیارد تومان فروش تا پایان سال 1403 خبر داد و تاکید کرد: بیمه دی با تنوعبخشی به محصولات و خدمات پس از فروش و حرکت در مسیر تحول دیجیتال، توانسته در حوزه رضایت مشتریان گامهای جدی برداشته و این امر را به مزیت خود تبدیل کند.
وی که در مراسم بیستمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه دی در اردبیل سخن میگفت، افزود: مسیر پرپیچ و خمی که بیمه دی طی کرده، ظرفیتهای زیادی برای این شرکت پدید آورده و انتخاب استراتژیهای صحیح شرکت را در مسیر موفقیت قرار داده است.
همان طور که در روانشناسی هم ثابت شده، انسانهایی که سطحی از تنش را تحمل کرده و آن را با موفقیت پشت سر میگذرانند انسانهای موفقتری هستند و احساس خوشبختی بیشنری از زندگی خود دارند. این موضوع در سطح سازمانها هم صادق است. بیمه دی در حدود یک دهه پیش با چالشهای جدی روبرو شد و تنش زیادی تجربه کرد اما به لطف خدا و تیمهای مدیریتی که در طول این سالها این شرکت را اداره کردهاند موفق شد که نه تنها تنشها را مدیریت کند بلکه به موفقیتهای بینظیری در صنعت بیمه برسد و جایگاه خود را به عنوان شرکتی قدرتمند تثبیت کند.
وی افزود: رضایتمندی بیمهشدگان و بیمهگزاران این شرکت باعث شده تا شاهد این باشیم که یکی از انتخابهای برتر کلیه مشتریان در صنعت بیمه، بیمه دی باشد.
احمدی با اشاره به مسیر پیش روی شرکت بیمه دی گفت: مدیرعامل جدید شرکت سه محور را به عنوان مسیر تحول شرکت بیمه دی در آینده ترسیم کرده است که شامل افزایش توانگری شرکت و استفاده از ظرفیتهای فعال نشده بازار بیمه، تحول دیجیتال در تمام حوزههای صدور و خسارت و فرآیندهای عملیاتی و بیمهگری و نهایتا افزایش بازده سرمایهگذاریهای شرکت با تنوعبخشی به سبد سرمایهگذاری شرکت است. بنابراین تمام استراتژیها و هدفگذاریها و برنامههای عملیاتی شرکت در سطح ستاد و شعب در سال 1403 در همین راستا تدوین خواهد شد.
false
false
false
false