مجهز به بالاترین تجهیزات دنیا هستیم - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مجهز به بالاترین تجهیزات دنیا هستیم

عصر امروز شرکت دانش‌بنیان پویا نیرو با نماد “بپویا”در ساختمان بورس تهران معرفی شد.

به گزارش خبرطلایی ، دکتر شهریار پرویزی مدیر عامل شرکت پویا نیرو با بیان اینکه” بپویا “؛قبل از پذیدش، از شفافیت مالی در حد یک شرکت بورسی برخوردار بود؛ کمتر از ۵۰ روز پذیرش را اخذ کرد،اظهار داشت: میزان سرمایه ثبتی ۲.۳۸۵.۰۰۰ میلیون ریال است.
وی افزود :ظرفیت اسمی ۷۷ هزارتن و ظرفیت عملیاتی ۱۵ هزارتن است که امیداریم در سال ۱۴۰۳ به ۲۴ هزار تن برسیم،همچنین ۹۰درصد خرید مواد اولیه از بورس کالاست.
پرویزی با بیان اینکه ۹۵درصد فروش داخلی مربوط به توانیر و شرکت‌های زیرگروه است،تصریح کرد: به حدود ۶ شرکت در عراق صادرات داریم و شرکت‌های جدیدی به وندور لیست اضافه می‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه ۵درصد فروش به غیر توانیر  و فروش صادراتی نقدی هستند و قبل از تحویل  تسویه می‌شوند‌،اذعان کرد: توانیر فروش فایناسی یا اقساطی است یا به صورتی است که نهایتا ۳۰ روزه تسویه می‌شوند.
مدیر عامل شرکت دانش بنیان پویا نیرو با بیان اینکه تاخیر در وصول مطالبات،  قیمت مواد اولیه، مالی و تجاری ریسک‌های ما هستند،اظهار داشت: توسعه صادرات به کشورهای حوزه خلیج‌فارس و کشورهای آفریقایی، جذب نخبگان، افزایش اعتبارات ملی و بین‌المللی و توسعه سیستم‌های مالی و مدیریتی شرکت از اهداف ماست.
شهریار پرویزی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پویا نیرو در ادامه جلسه معارفه این شرکت عنوان کرد: بعد از غذا و دارو، صنعت انرژی اهمیت زیادی دارد و در حال حاضر با عدم تناسب مصرف و تولید نیرو مواجه هستیم و این مساله بر اهمیت این صنعت در کشور ما می‌افزاید.
وی با بیان اینکه کالاهایی را تولید می‌کنیم که به واسطه دانش‌بنیان بودن ارزش افزوده بالاتری دارند،خاطر نشان کرد: تجهیزات پیشرفته دنیا را در اختیار داریم.
دکتر پرویزی ادامه داد:تامین مالی ارزان، تعهد ارزی پایین، تخفیفات ۹۰ درصدی نمایشگاهی، توان دریافت  ۱.۲ تا ۱.۵ برابر رتبه در مناقصات از مزایای دانش‌بنیان بودن ماست.
وی با اشاره به اینکه برای تکمیل، شرکت‌هایی را ادغام کردیم و شرکتی را خریدیم،تصریح کرد: ۱۵ درصد از برق به صورت تلفات در شبکه هدر می‌رود. بخشی از تلفات در انتقال تا مصرف‌کننده صورت می‌گیرد.
مدیر عامل شرکت “پویا ” با بیان اینکه در حال انعقاد تفاهمنامه‌ای برای اصلاح شبکه برق هستیم ،اذعان کرد :با تکنولوژی که داریم سیم را عوض می‌کنیم و تلفات را کاهش می‌دهیم و شبکه را اصلاح می‌کنیم.

وی با بیان اینکه میزان عرضه و نحوه عرضه از سوی شرکت بورس باید ابلاغ شود،تصریح کرد: با توجه به دانش‌بنیان بودن امکان فروش ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی ارز خودمان را خواهیم داشت.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true