کیسون در فراسوی مرزها - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کیسون در فراسوی مرزها

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کیسون (سهامی عام ) مورخ 1403/04/30راُس ساعت 15:00 در هتل المپیک تشکیل گردید.
در این مجمع که با حضور 59/51درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده رضا سعيدکار بود، که جنابان حسن ميرحسيني ولطفعلي مدرس در مقام نظار اول و دوم و قاسم باقري به‌عنوان منشی مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به 1402/12/29و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده 129 با تقسیم سود 30 ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.
به گزارش خبرطلایی ، مدیرعامل شرکت کیسون با بیان اینکه احتمالاً تا یکی دو ماه آینده مجمع افزایش سرمایه از محل سود شرکت برگزار شود و سرمایه شرکت به ۲۸۰۰ میلیارد تومان برسد، تصریح کرد : در حال حاضر گزارشات آماده شده و منتظر تأیید حسابرس هستیم.
وی با اشاره به اینکه با توجه به تغییراتی که در کشور ایجاد شده، برآورد ما این است که بتوانیم فعالیت‌های برون‌مرزی را از سر بگیریم، خاطرنشان کرد : پروژه خطوط نفتی بندر شهید بهشتی چابهار به ارزش ۵۲۳ میلیارد تومان در سال مالی مورد گزارش به اتمام رسیده است.

مدیرعامل کیسون در ادامه با تاکید بر اینکه زیرسازی قطعه یازده محور راه آهن زاهدان-مشهد به ارزش ۱۲۱۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ انجام شده است، اذعان کرد: پروژه سازه تحقیقاتی اصفهان به ارزش ۲۶۴ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی افزود : با بارز کردستان دو قرارداد منعقد کردیم؛ پروژه توسعه فاز چهار هزار تنی کارخانه لاستیک بارز کردستان به ارزش ۱۹۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید؛ همچنین پروژه توسعه ده هزار تنی این کارخانه به ارزش ۲۶۳ میلیارد تومان در سه ماهه اول سال جاری انجام شد.
مدیرعامل کیسون در ادامه با بیان اینکه در سال مالی مورد گزارش، مجوز سرمایه‌‌گذاری پروژه الاخوه عراق صادر شد و سهم شرکت را در این پروژه به ۲۰ واحد رساندیم. همچنین چند قرارداد بستیم که سهم دیگر شرکا را به‌صورت پیمانکاری و پیمان مدیریت بسازیم، تصریح کرد: رأی قطعی مبنی بر عدم تأیید فسخ قرارداد پروژه قطار شهری اهواز صادر شده و موضوع مطالبات مجدداً در شورای عالی فنی کشور مطرح شده است، همچنین در سه ماهه اول سال جاری، پروژه برداشت داده‌های لرزه نگاری در میادین نفتی گچساران، چلینگر و گرنگان به ارزش ۸۵۱ میلیارد تومان + ۴۲.۷ میلیون یورو به اتمام رسیده است.

وی به پروژه آماده‌سازی اراضی شهرک مسکونی خواف که از اقدامات انجام شده در سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۳ است، اشاره و خاطرنشان کرد : پروژه کارخانه فولاد آلیاژی بافق توسط شرکت عمران کیسون به ارزش ۱۸۶۳ میلیارد تومان در سه ماهه اول امسال به بهره‌برداری رسیده است.

سکاندار کیسون با بیان اینکه در سه ماهه ابتدایی امسال، پروژه ساختمان خودروسازی زر توسط شرکت ساختمانی کیسون به ارزش ۴۶ میلیارد تومان به اتمام رسیده است، اذعان کرد : قرارداد ۵۰۰ مگاواتی نیروگاه خورشیدی منعقد شده و در حال رفع مشکلات آن هستیم که با احداث این نیروگاه، درآمد مستمر ارزی بابت فروش برق خواهیم داشت.

وی افزود : پیشنهاد سرمایه‌گذاری در احداث و بهره‌برداری از ۵۰ مگاوات نیورگاه بادی را قبول کردیم و بر این اساس در یک مناقصه برنده شدیم ؛ همچنین سرمایه‌گذاری، احداث و شروع بهره‌برداری از نیروگاه یک مگاواتی خورشیدی نایین توسط شرکت برق و نیروگاهی کیسون انجام شده است که پیرو این موضوع وارد کارهای BOT شدیم، در حال تأسیس یک شرکت معدنی برای ورود به کارهای معدنی هستیم.

مدیرعامل کیسون با بیان اینکه پروژه احداث واحدهای مسکونی طرح مسکن اراک تا پایان سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۱.۵درصد پیشرفت داشته است، خاطرنشان کرد : پروژه مونوریل قم تا انتهای سال مالی مورد گزارش ۶۲/۸درصد پیشرفت داشته است. امید داریم در دولت جدید این پروژه تکمیل شود.

وی با تاکید بر اینکه در پایان سال گذشته دو پروژه دو خطه کردن راه آهن محور ارزنگ-ساسان و دو خطه کردن راه آهن محور شبنم-مشک به ترتیب ۸۷/۷درصد و ۸۸درصد پیشرفت داشته‌اند، تصریح کرد : پروژه قطعه ۱۱ راه آهن زاهدان-مشهد در مراحل آغازین است ؛ همچنین پروژه تکمیل اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و سایر خطوط آنتنی قم به شبکه ریلی کشور، پیشرفت ۳۱/۴درصدی داشته است..

گفتنی است؛ در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کیسون، به ازای هر سهم ۳۰ ریال سود تقسیم شد و تا آبان ماه پرداخت می‌شود.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true