شکستن رکورد ۵۰ ساله کربن ایران - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
شکستن رکورد ۵۰ ساله کربن ایران

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کربن ایران (سهامی عام ) مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰در محل ساختمان کالای تجاری ایران “IGI” تشکیل گردید.
در این مجمع که با حضور ۵۱/۴۳ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای قاسمی همدانی بود، که جنابان موسوی و مغرب در مقام نظار اول و دوم وآقای محمدی راد معاون مالی و همچنین آقای دکتر کریمی،مدیرعامل شرکت کربن ایران به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به 1402/12/29و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده 129 با تقسیم سود ۹۶۰ ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرطلایی ،دکتر کریمی ،مدیر عامل شرکت کربن ایران با بیان اینکه ۲۸درصد ظرفیت تولید دوده صنعتی کشور متعلق به شکربن است،تصریح کرد: شکربن اولین تولیدکننده دوده صنعتی P-Type در کشور است.

وی افزود :خرید بیش از ۱۵ هکتار زمین در شهرک صنعتی شماره ۵ از محل کاهش جرائم آلایندگی از یک درصد به نیم درصد در اقساط بلندمدت با هدف انتقال شرکت به خارج از شهر اهواز انجام شد.

مدیر عامل “شکربن ” ادامه داد: پایش منظم خروجی استک‌ها، تعویض فیلترهای آلایندگی به تعداد ۳۰۲۴ عدد، تعویض هر سه بخش هائرها در خطوط تولید، سرویس رول‌های عمودی درایر جزء اقدامات مهم شرکت برای ۱۴۰۲ است.

وی با بیان اینکه مقدار تولید در سال ۱۴۰۲ به ۵۱هزار تن رسید و نسبت به سال گذشته رشد ۱۹درصدی نشان داد ،خاطر نشان کرد: این در حالی است که ظرفیت اسمی شرکت ۳۶هزار تن است.

دکتر کریمی با اشاره به اینکه فروش شرکت ۲.۴ همت بود و نسبت به سال گذشته رشد ۴۸درصدی داشت،اذعان کرد:
بالاترین فروش مقداری تاریخ کربن ایران در نیم قرن خیر با ۵۱هزار تن رقم خورد ؛همچنین بالاترن فروش مقداری صنعت کربن بلک در سال ۱۴۰۲ متعلق به این شرکت است.

مدیر عامل شرکت کربن ایران با تاکید بر این موضوع ک سود عملیاتی شرکت در سال ۱۴۰۲ به ۹۵۷ میلیارد تومان رسید و نسبت به سال گذشته رشد ۱۱۳درصدی را نشان می‌دهد،خاطر نشان کرد: سود پایه‌ای هر سهم به ۱۳۹۰ ریال رسید و در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۱۵درصدی را نشان می‌دهد؛همچنین حاشیه سود ناخالص، عملیاتی و خالص در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ رشد داشته است.
گفتنی است؛ در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کربن ایران ،به ازای هر سهم ۹۶۰ ریال سود نقدی تقسیم شد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true