دکترین واردات خاک در اوج تحریم ها - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دکترین واردات خاک در اوج تحریم ها

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ در مجموعه فرهنگی تلاش تشکیل گردید.
در این مجمع که با حضور ۶۶درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای جواد زارعی بود ، که جنابان دکتر تاج الدین و غریب پور در مقام نظار اول و دوم و جناب آقای صمد علی پور به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با ارائه گزارش مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به 1402/12/29و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۱۵۰ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرطلایی، مهندس علی پور ،مدیر عامل شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران با بیان اینکه تسعیر ارز بابت کنسانتره روی را در سرفصل‌ها نشان ندادیم و در سایر درآمدهای عملیاتی نشان دادیم،خاطر نشان کرد:قیمت خاک بسیار گران است. بیانیه و درخواست های زیادی داده شده که این روند اصلاح شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلی برای واردات خاک نداریم،تصریح کرد : وارد کردن خاک از خارج بسیار ارزان‌تر بوده، اما ورود خاک ممنوع است.
مدیر عامل کیمیا با اشاره به اینکه علاوه بر تحریم‌های خارجی، دچار خودتحریمی هم هستیم که این چالش بزرگی برای صنایع کشور است،اذعان کرد:در معدن مهدی‌آباد سهامدار هستیم.

وی افزود :امروز ۱۴ محدوده معدنی فعال داریم که برخی در مرحله اکتشاف بوده و با حداقل نیروی انسانی در حال فعالیت است. برخی معادن مثل پیکو و گودار سیاه در مرحله گواهی کشف هستند و بعضاً گواهی کشف را گرفته و در مرحله بهره‌برداری هستند.

مهندس علی پور با اشاره به اینکه شاید در آینده به این جمع‌بندی برسیم برخی معادن خود را به یک شرکت دیگر واگذار کنیم؛ مانند کاری که در سیمین معدن انجام دادیم،اظهار داشت:در ۱۴ معدن، بخش عمده‌ای از اکتشافات انجام شده و چهار معدن به دلیل اینکه توجیه اقتصادی نداشتند، حذف شدند.
گفتنی است در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان به ازای هر سهم ۱۵۰ریال سود نقدی تقسیم شد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true