تقسیم سود ۲۰۵۰ ریالی چخزر - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقسیم سود ۲۰۵۰ ریالی چخزر

 

 

 

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت خزر چوب کاسپین  (سهامی‌عام) مورخ۲۴/۰۲/۱۴۰۳ در مجموعه نفت پاسارگاد  تشکیل گردید.

در این مجمع که با حضور ۷۶ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای دکتر قباد کوشکی بود، که جنابان کلهر و  فاضل زاده در مقام نظار اول و دوم و آقای بدخشانی به عنوان حسابرس و مجید محمودی به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با ارائه  گزارش  مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به۲۹/۱۲/۱۴۰۲ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۲۰۵۰ ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرطلایی ،مهندس مجید محمودی ،مدیر عامل شرکت چوب خزر کاسپین با بیان اینکه سهم ۳.۲درصد از تولیدات ام‌ دی‌ اف کشور را داریم،تصریح کرد:

در سال ۱۴۰۲ و با کاهش مصرف، واردات افزایش یافت و ۵۰درصد از بازار این طریق تأمین شد. صادرات کل صنعت هم کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اينکه مکاتباتی برای تجدیدنظر در عوارض داشته‌ایم و امیدواریم با تعدیل بتوانیم صادرات را افزایش دهیم،خاطر نشان کرد:۲۶درصد افزایش نرخ و ۳۳درصد افزایش بهای تمام‌شده داشتیم.

مدیر عامل کاربلد چخزر با تأکید بر اینکه  تعدیل نرخ انرژی سهم زیادی در افزایش قیمت تمام‌شده داشت،اذعان کرد:رقابت مخرب در بازار باعث شد تا ما از برج ۱۰ و جهت کاهش دپو، قیمت را کاهش دهیم و به سطح رقبا برسانیم.

وی با اشاره به اینکه معافیت مالیاتی کمتر و حدود دو برابر شده است،افزود: ۸ میلیارد تومان افزایش هزینه‌های مالیاتی داشتیم،همچنین نسبت بهای تمام‌شده به فروش ۸۹درصد است،گفتنی است؛ ۷درصد کاهش فروش و دپو نسبت به سال قبل داشتیم.

 

مهندس محمودی در ادامه با تأکید بر اینکه توسعه اعلان اطفای حریق، بهبود فیلتراسیون اگزوز و بهسازی و نوسازی خط تولید پروژه‌های در دست اجرا هستند،اظهار داشت :هزینه کل پروژه‌ها ۳۲۴ میلیارد تومان است.

 

وی با بیان اینکه یک پرونده حقوقی داشتیم که ۱۸۵ میلیون تومان حکم اجرایی آن را گرفتیم،تصریح کرد : ۵۰۰ میلیون تومان وجه التزام هم اجرایی شده است.

 

وی افزود: با توان داخلی موفق به اجرای پروژه حذف پساب به روش ZDL شدیم.

،مدیر عامل کارآزموده شرکت چوب خزر کاسپین ضمن تاکید بر اینکه فروش دفتر تهران در راستای مولدسازی دارایی‌ها در برنامه است،خاطر نشان کرد:خرید روغن را به‌صورت اعتباری انجام دادیم و با قیمت مناسبی از ایرانول دریافت کردیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه  افزایش سرمایه را در دستور کار داریم ،تصریح کرد: افزایش سرمایه با قید فوریت از سوی شرکت پیگیری شود.

مهندس محمودی خاطر نشان کرد:با حذف ۵درصد مالیات شرکت‌های تولیدی و مالیات بر سپرده بانکی باعث افزایش هزینه‌های مالیاتی شده است. امکان دارد که این معافیت بازگردد.

 

در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت چوب خزر کاسپین با تصویب صورت‌های مالی، به‌ ازای هر سهم ۲۰۵۰ ریال سود نقدی تقسیم شد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true