تقسیم سود ۵۷۰۰ ریالی سغرب - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقسیم سود ۵۷۰۰ ریالی سغرب

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع سیمان غرب (سهامی‌عام) مورخ۱۹/۰۲/۱۴۰۳ در سالن اجتماعات شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری IGI تشکیل گردید.
در این مجمع که با حضور ۷۷/۷۳ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای رحمتی پور بود، که جنابان سماواتی و شهبازی در مقام نظار اول و دوم و آقای مجید آزرده دست به عنوان منشی مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با ارائه گزارش مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به۲۹/۱۲/۱۴۰۲ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۵۷۰۰ ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.
به گزارش خبرطلایی، مهندس مسعود جلیلیان ،مدیر عامل شرکت سیمان غرب با بیان اینکه درآمد عملیاتی امسال ۹۹۶ میلیارد تومان بوده و نسبت به سال گذشته ۴۰درصد رشد کرده ،تصریح کرد :درآمد غیرعملیاتی امسال ۵۳ میلیارد تومان بوده و نسبت به سال قبل ۶۷درصد رشد کرده است.
وی با اشاره به اینکه سود خالص امسال ۲۹۶ میلیارد تومان بوده و  نسبت به سال قبل رشد ۵۲درصدی داشته ، خاطر نشان کرد : در سال ۱۴۰۲ با ۹۵درصد ظرفیت تولید داشته است.
مدیر عامل شرکت صنایع سیمان غرب اظهار داشت:قیمت تمام شده سغرب نسبت به سایر رقبا کمتر بوده و علت آن تأمین سوخت از پالایشگاه کرمانشاه و استفاده از دو دستگاه ژنراتور برق برای تأمین کمبود سوخت بوده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:به علت تقاضای بالا در نیمه نخست سال، فروش صرفاً داخلی بوده و در نیمه دوم سال صادراتی شده است.

مدیرعامل کاربلد “سغرب” با بیان اینکه به جهت کنترل افزایش قیمت احتمالی مواد اولیه در سال ۱۴۰۲ سنگ آهن و سنگ کچ برای تولیدات ۱۴۰۳ خریداری شده ،تصریح کرد:
سیاست شرکت در بخش صادرات، حفظ سهم بازار کلینکر عراق، بازاریابی در کشورهای آفریقایی و نفوذ در بازارهای حوزه خلیج فارس است.

وی با بیان اينكه سهم شرکت از فروش در بورس کالا ۱.۷درصد است،خاطر نشان کرد:تکمیل ساخت مخزن ۱۰ میلیون لیتری ذخیره مازوت و بهینه‌سازی خطوط تولید و افزایش ظرفیت تولید جزء برنامه‌های آتی شرکت است.

گفتنی است در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه سیمان غرب ، با تصویب صورت‌های مالی به ازای هر سهم ۵۷۰ تومان سود تقسیم شد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true