استقبال برندهای معتبر ایرانی از نمایشگاه محصولات ایرانی در عمان - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
استقبال برندهای معتبر ایرانی از نمایشگاه محصولات ایرانی در عمان   

استقبال برندهای معتبر ایرانی از نمایشگاه محصولات ایرانی در عمان

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت : برندهای معتبر ایرانی در اولین فستیوال و نمایشگاه بزرگ عرضه محصولات ایرانی در کشور عمان به صورت گسترده شرکت می کنند.

به گزارش خبرطلایی ،دکتر ناصرالدین اسلامی فرد، در گفت و گو با عمان خبر گفت: اولین نمایشگاه فروش محصولات ایرانی در کشور عمان ، با حمایت اتاق بازرگانی ایران ، اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان ، وزارت گردشگری و صنایع دستی برگزار می گردد.

رییس کمیسیون صنایع غذایی اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان تصریح کرد : این رویداد مهم، از دوم اسفندماه سال جاری ، به مدت ده روز در محل نمایشگاه بین المللی عمان برگزار می شود و شرکتهای صنایع غذایی، صنایع دستی و تولیدی می توانند در این نمایشگاه حضور بهم رسانند.

رییس برگزاری اولین نمایشگاه فروش محصولات ایرانی در عمان،زمان برگزاری این نمایشگاه را بسیار مناسب عنوان کرد و افزود: همزمانی این رویداد با ایام خرید مردم عمان به مناسبت ماه رمضان، همزمانی با نمایشگاه کتاب عمان و حضور مقامات عمانی و تجار از کشورهای عضو GCC از جمله مزایای مهم این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد : محصولات برندهای معتبری از جمله : گوشتیران ، چی توز، فرمند ،هانی، یک و یک ، بهروز ، چاشنی،سبلان،تحفه،شاهسوند،برتر،بهار، اویلا، لادن، آرزومان،گلستان، سه نان، پردیس، یاس، تک ماکارون،ورینا،دامستوس،تبرک،پگاه،روژین،دنت،
تکدانه،اویلا،بادوک، حریر،سمیه، شکلی،دامداران،تنو و … در این نمایشگاه حضور دارند.

اسلامی فرد افزود : شرکت‌های دانش بنیان، جهت شرکت در این نمایشگاه می‌توانند از یک میلیارد تومان تسهیلات اعطایی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان بهره‌مند شوند.

 

لیلا سبزه علی 

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true