- ۲۲ آذر ۱۴۰۲
- کد خبر 177234
true
false
true
false
false
false
false
false
true

بیمه پارسیان با معرفی چت بات جدید خود با نام “پارسی چت”، به عنوان نخستین سیستم پاسخگویی هوشمند در صنعت بیمه، گامی مهم در راستای نوآوری و ارتقاء خدمات به مشتریان در مسیر تحول دیجیتال خود برداشته است.
خبرطلایی : این سیستم پیشرفته، با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتمهای پیشرفته، قادر است به طور هوشمندانه به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ دهد. با این ابزار نوآورانه، مشتریان میتوانند بهصورت آنلاین و در هر زمانی از این سرویس استفاده کرده و پاسخهای دقیق و سریعی درباره محصولات بیمهای، روند ادعا و خسارت، شرایط بیمه نامه و سایر موارد مرتبط را دریافت کنند.
براساس این گزارش در پارسی چت بیمه پارسیان، سوالات در دسته بندی های انواع بیمه ها طبقه بندی شده است و همچنین برخی سوالات پرتکرار به صورت پیش فرض برای مخاطب نمایش داده می شود. با این روش، بیمه گزاران و مشتریان در کمترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت خواهد کرد.
با معرفی این چت بات، بیمه پارسیان گامی مهم در جهت تسهیل در ارتباط با مشتریان و ارایه خدمات بهتر و سریعتر برداشته است که قطعاً به ارتقاء تجربه مشتریان و بهبود فرآیندهای صنعت بیمه کمک خواهد کرد.
علاقه مندان می توانند جهت استفاده از این خدمت ارایه شده به سایت بیمه پارسیان و یا به آدرس https://parsichat.parsianinsurance.com/ مراجعه نمایند.
false
false
false
false