ورود ۷ هواپیمای جدید به چرخه پرواز تا پایان سال - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ورود ۷ هواپیمای جدید به چرخه پرواز تا پایان سال

 

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تا کنون ۲ فروند هواپیمای ای تی آر وارد چرخه عملیاتی شده و سومین هواپیما هم در حال ورود است و تا ۲۵ روز آینده وارد چرخه می‌شود، اظهار داشت: ۴ فروند دیگر در مرحله تامین قطعات است و سفارش گذاری شده که به محض تامین قطعات امیدواریم تا پایان سال وارد چرخه شوند.

به گزارش خبر طلایی ، شمس الدین فرزادی پور مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در نشست خبری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته که صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه همزمان با دومین روز این نمایشگاه برگزار شد، گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی متولی ارائه خدمت به مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار است و تلاش ما این است که با ارائه کمی و کیفی خدمات رضایت مردم را جلب کنیم.

<strong>آغاز پروازهای حج عمره از ۱۳ دی ماه سال جاری</strong>

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی با بیان اینکه پروازهای حج عمره از ۱۳ دی ماه شروع خواهد شد ، گفت: بلافاصله بعد از انجام عملیات حج تمتع، برای پروازهای حج عمره اعلام آمادگی کردیم و بنا به درخواست سازمان حج و زیارت در خدمت مردم برای انجام این فریضه خواهیم بود.

وی افزود: پروازهای حج عمره از ۱۳ دی ماه یا نیمه دوم دی ماه آغاز می‌شود.

فرزادی پور در ادامه گفت: یکی از موضوعات مهمی که در تقویت و توسعه ناوگان هوایی دنبال می‌شود، سرهم کردن هواپیماهای زمینی است که در این راستا ۷ فروند هواپیما در مرحله اجرا قرار گرفت.

به گفته فرزادی پور، هواپیمائی جمهوری اسلامی این آمادگی را دارد که هر هواپیمایی که استانداردهای مورد نیاز برای ارائه خدمات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی را داشته باشد، وارد چرخه کند.

وی درباره هواپیمای سیمرغ گفت: این هواپیما یک هواپیمای کارگو است و برای نقل و انتقال بار استفاده می‌شود، این هواپیما دارای درب بارگیری است و قابلیت حمل بار تا ۸ تن را دارد.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی اظهار کرد: واگذاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی از ۸ سال گذشته مطرح بوده اما روند نامناسبی را طی کرده و ما پیگیری می‌کنیم که یا از لیست واگذاری خارج شود یا تعیین تکلیف شود، بنابراین هنوز به دلیل پیچیدگی‌های ساختاری هواپیمایی جمهوری اسلامی، این واگذاری بسیار مشکل است و قطعیت ندارد.

فرزادی پور تاکید کرد: همه کشورهای دنیا که صاحب صنعت هوایی هستند یک ایرلاین ملی و صاحب پرچم دارند بنابراین برای کشوری مثل ایران وجود یک ایرلاین ملی واجب است.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true