قدردانی جمعی از فعالان تبلیغاتی کشور از وزیر فرهنگ برای تغییر عنوان معاونت مطبوعاتی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
قدردانی جمعی از فعالان تبلیغاتی کشور از وزیر فرهنگ برای تغییر عنوان معاونت مطبوعاتی

جمعی از فعالان تبلیغاتی کشور با ارسال نامه‌ای، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات» قدردانی کردند.
به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، متن کامل نامه فعالان تبلیغاتی کشور به محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد مهدی اسماعیلی

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

جامعه معاصر در دهه های اخیر با تحولاتی بنیادین در درونمایه های فرهنگی و هنری در لایه های مختلف روبرو بوده است، تحولاتی که آفریننده ی فرصت هایی گران قدر برای ورود آگاهانه و عالمانه به فردای روشن و تابناک برای فرهنگ و هنر ایران اسلامی است.

فرهنگ و هنری که آیینه تمام نمای هویت و افتخارات ملتی است که از هزاره های دور تصویری روشن و درخشان بر تارک تاریخ بشر حک نموده است.

در این میان، چه غرورآفرینند مردان و زنانی که با اخلاص و در کمال صداقت و درستکاری، بهترین سال های عمر پر برکت خود را در سنگر خدمات فرهنگی و هنری می گذرانند و در راستای توسعه ایران اسلامی از هیچ تلاش و کوششی برای ایجاد تحول و تغییرات فرصت آفرین دریغ نمی ورزند.

اکنون که با درایت و تدبیر حضرت عالی یکی از درخواست های جامعه تبلیغاتی کشور با تغییر عنوان معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات محقق گردید تا نوید بخش بازآرایی هویت جامعه رسانه ای و تبلیغاتی کشور در گام دوم انقلاب اسلامی و زمینه ساز تجمیع و تمرکز سیاست گذاری ها و نظارت ها بر فعالیت های رسانه ای و تبلیغاتی باشد، مراتب سپاس و قدردانی تک تک دلسوزان و فعالان عرصه رسانه ای و تبلیغاتی کشور را تقدیم تان می داریم.

امید است با حمایت جناب عالی و تلاش های ارزنده همکاران گران قدرتان به ویژه معاونت محترم امور رسانه ای و تبلیغاتی و همچنین مدیر کل محترم تبلیغات، به زودی شاهد تحولی ملموس در ارتقای هویت رسانه ای و تبلیغاتی کشور و به تبع آن توسعه فعالیت ها در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

از درگاه خداوند متعال برایتان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت داریم.

و ما توفیقی الا بالله

فعالان عرصه تبلیغات

۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۸:۰۶

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true