ساخت ویترین انضباطی از وظایف مهم پلیس راهنمایی و رانندگی است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ساخت ویترین انضباطی از وظایف مهم پلیس راهنمایی و رانندگی است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ساخت ویترین انضباطی در حوزه عبور و مرور از مهم ترین وظایف پلیس راهور است.

به گزارش خبرطلایی ، هشتمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور فراجا با حضور سردار “احمدرضا رادان”؛ فرمانده کل انتظامی کشور و سردار “کمال هادیانفر”؛رئیس پلیس راهور در ستاد فرماندهی انتظامی پلیس راهور فراجا برگزارشد.

سردار رادان در این رزمایش اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق رفیق شد تا در جمع همرزمانی باشم که یکی از وظایف اساسی در فرماندهی انتظامی کشور را بر عهده دارند .

فرمانده کل انتظامی کشور از پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان ویترین انتظامی کشور یاد کرد و افزود: ویترینی است که باید همه ویژگی ها و شاخص ها را به خودش اختصاص دهد تا در جامعه هدف پذیرفته و قابل قبول باشد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس راهنمایی کشور یک وظیفه اساسی و مهم دیگر نیز دارد که ساخت ویترین انضباطی در حوزه عبور و مرور، حرکت، انضباط بخشی و انسجام اجتماعی است این موضوع کار را برای این پلیس در خدمات رسانی به مردم ویژه تر می کند.

سردار رادان عنوان داشت: ارائه 120 میلیون خدمت به مردم در یک دوره عدد قابل توجهی است یعنی پلیس راهنمایی و رانندگی می تواند سرمایه اجتماعی پلیس را در سطح جامعه تا حد زیادی ارتقاء بخشد .

وی افزود: مشارکت، اعتماد و اطمینان سه شاخصی هستند که دریایی از ماموریت های پی در پی را در پیش روی پلیس راهنمایی و رانندگی قرار می دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: همه دستگاه ها در راستای ماموریت کاهش تصادفات مسئول هستند و بر این اساس ماموریت پلیس نیز به سمت کاهش جان باختگان حوادث پیش می رود اما حقیقت امر این است که در بسیاری از مواقع پلیس بار دستگاه های دیگر را نیز بر دوش می کشد و به تنهایی جایگاه خدمت به مردم را ارتقاء می دهد.

وی یادآور شد: وجود مدیرانی قابل در راهور این جرات را می دهد که به همان اندازه از شماها مطالبه گری داشته باشم لازم می دانم از ریاست جمهور، معاون اول و وزراء که انصافا یکی از دغدغه های مهم شان خاصه در حوزه عبور و مرور کاهش جان باختگان و حوادث راهنمایی و رانندگی است صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و همچنین از همه کسانی که در این مسیر هم قسم شدند تابه مردم خدمت رسانی کنند نیز به همین صورت تشکر کنم.

سردار رادان گفت: ماموریت های پلیس به خصوص در حوزه راهنمایی و رانندگی از ابتدا سال با طرح نوروزی شروع و در مناسبت های مختلف سال پی در پی ادامه می یابد و تعطیل شدنی نیست یعنی این پلیس نظیر سایر پلیس های تخصصی کشور پرماموریت و پرکار است و پویا بوده و می تواند به انتظارات مردمی پاسخ دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور در خاتمه ضمن تشکر و خداقوت به همکاران، فرماندهان و مدیران پرکار و پرتلاش در سطح کشور در حوزه درون و برون شهری برای همه آرزوی بهترین ها را کرد و گفت: امیدوارم خدمت به مردم با شایستگی مورد عنایت و قبول حضرت حق قرار گیرد.

خبرگزاری پلیس

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true