ایران زمین ؛حامی جوانان درکسب و کارهای نوپا در پیشرفت نظام اقتصادی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ایران زمین ؛حامی جوانان درکسب و کارهای نوپا  در پیشرفت نظام اقتصادی

با توجه به این موضوع که تامین سرمایه اولیه برای کسب وکار های کوچک و نوپا اهمیت دارد،موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است، حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد.

به گزارش خبرطلایی،بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.

با توجه به اینکه توسعه کسب و کارهای خرد و تولیدات داخلی و همچنین حمایت از جوانان را یکی از اولویت های اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشوراست؛بانک ایران زمین با این رویکرد توانست در بخش خدمات دیجیتال بانکی سرمایه گذاری کند و با همت همکاران در تمامی بخش های بانک این رویکرد را عملی و اجرایی کند.

اشخاصی که درحال ارائه سرویس به مردم و توسعه کسب و کار و تولیدات خود هستند، مسیر خدمات بانکی خود را می توانند از طریق بانک ایران زمین و بستر ایجاد شده در این مسیر انجام دهند.

نقش بانک ها به عنوان یکی از بخش های تامین مالی اقتصاد کشور است و انتظاری که از بانک‌ها به عنوان یکی از اساسی ترین بخش‌های تامین مالی و اقتصادی می رود، قرار گرفتن در کنار تولید و تامین بخش مهمی از اعتبار حوزه تولید کشور است که بانک ایران زمین به عنوان پیشرو در ارائه خدمات و شناسایی هر بخش اقتصادی و ارایه خدمات متناسب با آن است که می تواند رابطه برد – برد بانک با فعال اقتصادی را تعریف کند.

گسترش نرم افزارها در صنعت بانکداری باعث شده که شاهد رشد چشمگیر تراکنش ها در کشور باشیم که همه این تراکنش ها با اعتماد به توان داخلی با موفقیت انجام می گردند.

برای یک اقتصاد دانش بنیان به یک اکوسیستم مناسب نیاز داریم. آنچه در این بخش مهم است تغییر فرهنگ و نگاه بخش های مختلف به موضوع و مهمتر از آن نظام قانونگذاری و محیط کسب و کار است.

شرایط اقتصادی کشور در سال‌های اخیر به‌گونه‌ای رقم خورده که تمرکز ویژه حاکمیت بر حوزه تولید و اشتغالزایی همچنان تداوم یافته است.

واقعیت این است که در شرایط کنونی اقتصاد کشور، عملکرد بانک‌ها قاعدتا باید بر دو حوزه تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در طرح‌های تکمیلی و همچنین تلاش در جهت ایجاد بازار داخلی محصولات تولیدی کشور با توجه به مشکلات صادرات کالا بر اثر تحریم‌ها متمرکز شود.

برای نیل به این دو هدف نیاز جدی به تامین منابع مالی ارزان قیمت برای بخش تولید احساس می‌شود که در این شرایط تلخ تحریم بانک ایران زمین در مسیر جهش تولید با ایجاد فرآیندهای نظام مند و مشخص در روند پرداخت تسهیلات به ویژه به کسب و کارهای کوچک، شرکت های دانش بنیان و همچنین کسب و کارهای نوپا (استارتاپ) ساده سازی هایی را صورت داده است. ناگفته پیداست ؛این اتفاق در کشورهای توسعه یافته نیز افتاده است ،به طور مثال با تشکیل صندوق های پشتوانه ای سرمایه ای با میزان ریسک متفاوت کمک فراوانی به رشد و بهبود فضای کسب و کارهای نوپا شده است.

گفتنی است ؛با تکیه به ظرفیت های تولیدی داخل کشور و سرمایه انسانی جوان و تحصیلکرده و منابع سرشار طبیعی، بتوان چراغی پرنور در آینده اقتصاد این مرز و بوم در حوزه کسب و کارهای کوچک برافروخت که بانک ایران زمین در این مورد پیشرو بوده است .

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true