ایران قوی ؛در دستان پرتوان شستا - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ایران قوی ؛در دستان پرتوان شستا

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی مورخ 1402/07/29 در مجتمع فرهنگی _ورزشی تلاش برگزار شد.

در این مجمع که با حضور 90 درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده مرتضی لطفی بود، که جنابان حجت اله دمياد وعلي دباغ در مقام نظار اول و دوم و آقای ابراهیم بازیان به عنوان منشی مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود 188ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرطلایی ، ابراهیم بازیان،مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری شستا با بیان اينکه روند سود عملیاتی شرکت حاکی از رشد ۵۵درصدی این سود است،تصریح کرد:شستا در نظر دارد ۱۸ شرکت تابعه را منحل کند همچنین ۱۵ شرکت نیز در صف عرضه اولیه هستند.

وی با بیان اينكه شستا ؛۸۴ پروژه سرمایه گذاری را دنبال می‌کند و ارزش آن‌ها ۱۰۵هزار همت است،اظهار داشت:شستا به دنبال بورسی کردن تمام پرتفوی خود است که به دنبال این موضوع،  ۵۰ همت تامین مالی از بورس صورت خواهد گرفت.

مدیر عامل شستا با تاکید بر این موضوع که شرکت ستاره نفت خلیج فارس امسال در بازار سرمایه عرضه خواهد شد؛ این پالایشگاه ۵۰درصد بنزین کشور را تولید می‌کند ،خاطر نشان کرد:۱۳۷ محصول جدید در شرکت‌های مدیریت شستا تولید شده که معادل ۱۶۳ میلیارد تومان درآمد است.

بازیان با بیان اینکه به ما تکلیف شده  که سال آینده شستا از همان طبقه ای که قبلاً تجدید داده است، تجدید ارزیابی انجام دهد،اذعان کرد:شستا تاکنون ۱۶ همت افزایش سرمایه در شرکت‌های زیرمجموعه داشته است.

وی در ادامه افزود:شرکت‌های زیرمجموعه شستا ناچار به تجدید ارزیابی هستند، اما این موضوع هزینه و زمان زیادی را صرف می‌کند. فعلا در حال بررسی این موضوع هستیم.

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی درخصوص پروژه بیستون اظهار داشت: با مذاکراتی که انجام شد، قرار بر این است با ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان این پروژه را جلو ببریم. بنابراین ۲۰ میلیون دلار کاهش هزینه اتفاق خواهد افتاد.

بازیان در خصوص مطالبات صندوق بازنشستگان فولاد از ذوب آهن تصریح کرد:بیمه تکمیلی بازنشستگان فولاد ۵ همت مطالبه دارد.

مدیر عامل شستا با بيان اینکه امروز حداقل ارزش سهام شستا ۲۰۰ تومان است،تصریح کرد: ما در مجموعه شستا برای افزایش ارزش سهام اقدامات مختلفی از جمله افزایش سرمایه و تامین مالی ۷۰همتی در سال گذشته انجام دادیم که امسال دو برابر این رقم تامین مالی را از طریق بازار سرمایه انجام خواهیم داد و امروز مفتخر هستیم که ۱۰۵ همت پروژه فعال داریم.

وی با بیان اينكه سیمان فارس در کمیسون ماده ۵ مطرح شده و ارزش کارشناسی‌شده زمین‌های این شرکت حدود ۵ همت بوده و در حال انجام موارد قانونی است، اظهارداشت:شرکت زملارد در حال افزایش سرمایه است. کار کارشناسی ارزش‌گذاری برای تجدید ارزیابی دارایی ها در حال انجام است به محض اتمام، مجمع تشکیل می شود.
در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی ، به ازای هر سهم 188ریال معادل 90 درصد کل سود، تقسیم شد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true