آغاز به کار بیستمین نمایشگاه ایپاس/امروز مجموعه دانش بنیان ها هویت دارند/ نمایشگاه، پیام آرامش بخشی، ثبات و تعامل دارد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
آغاز به کار بیستمین نمایشگاه ایپاس/امروز مجموعه دانش بنیان ها هویت دارند/ نمایشگاه، پیام آرامش بخشی، ثبات و تعامل دارد

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه پلیس در نمایشگاه ایپاس با سایر بخش های نظامی نیز تعامل و تبادل دارد، گفت: امروز مجموعه دانش بنیان ها هویت دارند.

به گزارش خبرطلایی، “بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی امنیتی و ایمنی” در محل مصلی تهران با حضور سردار” قاسم رضایی”، سفرا و کارداران وابسته های نظامی و جمعی از معاونان، فرماندهان، کارکنان فراجا و خانواده های شهدا برگزار شد.

سردار”قاسم رضایی” در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایپاس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای ” مدظله العالی” اظهار داشت: امنیت یک ضرورت اجتناب ناپذیر در همه جوامع به شمار می رود در جمهوری اسلامی ایران نیز علیرغم همه توطئه های دشمنان اسلام، استقلال و آزادی که تحمیل می کنند امروز ایرانی امن به جهت داشتن مردم بصیر و رهبری هوشمند که خود امنیت آور و خنثی کننده بسیاری از فتنه ها است.

وی با اشاره به اینکه در کنار این مهم سازمان انتظامی وظیفه آرام بخشی، حفظ و ارتقاء امنیت جامعه را دارد افزود: در جمهوری اسلامی ایران فرماندهی انتظامی از مرزها تا شهرها و روستاها مسئولیت و نقش بارزتأمین آرامش و امنیت را برعهده دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: امروز شعار پلیس در سطح کشور از مردم برای مردم در خدمت مردم و در چارچوب قانون است و تابلو و پرچم آرامش و امنیت که پلیس برافراشته اقتدار ومهربانی است افتتاحیه این نمایشگاه که مصادف ماه مبارک ربیع الثانی است و پلیس افتخار دارد که در دو دهه این نمایشگاه را برپا می کند.

سرداررضایی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی تجارب و دستاوردهای ارزنده ای در خصوص برگزاری نمایشگاه ایپاس طی این دو دهه اخیر دارد گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه ارتباط، تعامل و تبادل تجارب بین تولید کنندگان و بهره برداران و همچنین برطرف سازی نواقص و ارتباط مستقیم بین این دو بدون واسطه است.

وی افزود: خوشبختانه در جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمامی فشارها و تحریم های ظالمانه دشمنان، مبتکران مستقل و امن این دستاوردها را در نتیجه تحریم های کور دشمن به دست آوردند که آثار مثبت این تحریم ها را می توان در این نمایشگاه بهینه تماشا کرد.

سردار رضایی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران علیرغم این تحریم ها سرافرازو به یک ظرفیت خودباوری رسیده که حتی می توان آن را به کشورهای دیگر نیز گسترش داد.

وی افزود: امروز در این نمایشگاه بیش از 50 غرفه فرماندهی انتظامی کشور با استفاده از نخبگان و براساس نیاز مردم برپا شده که بخشی از تولیدات این نمایشگاه قابل عرضه و استفاده در سایر بخش های اقتصادی نظیر کشاورزی و حتی صنایع تبدیلی و معادن است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه پلیس در این نمایشگاه با سایر دستگاه ها و بخش های نظامی نیز تعامل و تبادل دارد، گفت: امروز مجموعه دانش بنیان ها هویت دارند.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در ابتدای سال شعار امسال را ” مهار تورم، رشد تولید ” فرمودند، در سازمان انتظامی این مهم به عنوان یک اصل تلقی شده و لبیک گوی این شعار هستیم.

سردار رضایی ادامه داد: برپایی این نمایشگاه با دو دهه سابقه مبتنی بر همین اساس یعنی حمایت از تولیدکنندگان داخلی و برآورد و دستاوردهای برپایی چنین نمایشگاه هایی پیام آرامش بخشی و ثبات و تعامل را دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: رقابت سازنده و مثبت به عنوان یک ضرورت در این نمایشگاه مشهود بوده و مابین شرکت کنندگان و سازندگان این موضوع نمود دارد. به گونه ای که دستاورد آن یعنی نوآوری را در پی داشته است.

این مقام عالی انتظامی از همه حضار در این نمایشگاه و همه همکاران، معاونان، فرماندهان و برگزارکنندگان صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و افزود: آرزو می کنم برپایی این نمایشگاه بارهای مثبتی در جهت تعامل و انتقال تجربه برای همه تولیدکنندگان و بهره برداران در پی داشته باشد.

وی در خاتمه در خصوص اتفاقات اخیر در فلسطین اشغالی افزود: تمام مستضعفان جهان از اتفاقی که در فلسطین مظلوم رخ داد ابراز خرسندی کردند امروز رزمندگان سلحشور فلسطین بحول و قوه الهی سیلی محکمی به رژیم غاصب صهیونیسم و کودک کش زدند.

گفتنی است، سردار رضایی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه ایپاس نیز اظهار داشت: 270 شرکت داخلی، خارجی و نمایندگی‌های برتر در حوزه امنیتی و انتظامی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه تفاوت این نمایشگاه با سال گذشته در این است که کیفیت کالاهای ارائه شده ارتقاء پیدا کرده، گفت: نیازهای جامعه باید برای استفاده از تجهیزات امنیتی احصا شود و همچنین ضعف و عیب‌های تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه برطرف شود.

این مقام ارشد انتظامی کشور یادآور شد: بیشترین حجم کار سازمان انتظامی ایجابی است اما در برخی مواقع نیز بنا به ضرورت نیاز است تا کارهای امنیتی و دفاعی انجام شود به همین منظور این نمایشگاه می‌تواند کمک بسیاری برای نیازهای آینده پلیس در زمینه تجهیزات امنیتی و انتظامی باشد.

سردار رضایی با بیان اینکه پلیس برای تجاری‌سازی کالاهای پیشنهاد شده در نمایشگاه ایپاس تسهیلاتی را در نظر گرفته است، گفت: بخشی از تجهیزاتی که نیاز داریم در کشورهای دیگر است اما به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانیم آنها را وارد کنیم به همین منظور جوانان خوش‌فکر و با استعداد ایرانی آن تجهیزات را بومی‌سازی کرده و در این نمایشگاه ارائه داده‌اند.

پایگاه خبری پلیس

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true