شاهد؛ در مدار سودآوری - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
شاهد؛ در مدار سودآوری

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت  سرمایه‌گذاری شاهد مورخ 1402/07/24 در مجتمع فرهنگی _ورزشی تلاش برگزار شد.

در این مجمع که با حضور 63 درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای جولایی بود، که جنابان صفایی و جاه بین در مقام نظار اول و دوم و آقای دکتر حسین احمدی به عنوان منشی مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به 1402/03/31 و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود 60 ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرطلایی ، دکتر حسین احمدی ، مدیر عامل شرکت شاهد با بیان اینکه ما قصد نداریم نهاد مالی بشویم ؛چراکه تخصص ما املاک و مستغلات است ،خاطر نشان کرد:در سال ۱۴۰۲ نسبت های مالی بخصوص در نرخ بازدهی دارایی ها شرکت وضعیت خوبی دارد.

وی با بیان اينكه مبنا را بر پروژه های باقیمانده شرکت قرار دادیم ،تصریح کرد : سرمایه های زیادی روی آن پروژه ها صرف شده از همین رو نمی‌توانیم پروژه جدید تعریف کنیم.

مدیر عامل شرکت شاهد با تاکید بر این موضوع که بر اساس سیاست های شاهد، مبنای سودآوری و فعالیت، اتمام طرح های باقی مانده است،اذعان کرد: رای تراکم برج آسمان صادر و طلب شهرداری از برج آسمان تایید و در قالب واگذاری طرح به اجرا در می آید. هلدینگ های شاهد در ساختمان اصلی، تجمیع شده و هزینه های اجازه و املاک از بین رفته است.

وی با بیان اينکه ساختمان شاهد برای فروش، خرید و تهاتر منجر به سودآوری نمی شد ،افزود : احیای ساختمان شاهد صورت گرفت و اکنون به یکی از دارایی های ارزشمند تبدیل شده است.

مدیر عامل کاربلد شرکت شاهد با تاکید بر این موضوع که بیشتر بندهای حسابرسی شاهد که مربوط به شرکت‌های زیر مجموعه بود، حذف شده ،خاطرنشان کرد: تا سال آینده شاهد قطعا شرکت زیانده نخواهد داشت.

در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شاهد به ازای هر سهم ۶۰ ریال سود نقدی با تقسیم شد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true