ایران زمین بر فراز فتح تحریم ها در حوزه اشتغال - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ایران زمین بر فراز فتح تحریم ها در حوزه اشتغال

همواره در میان اقتصاددانان این بحث مطرح بوده است که رشد اقتصادی، تقاضا را ‏برای توسعه نهاد‌های مالی ایجاد می‌کند؛ اما بر اساس یک دیدگاه جدید، امروزه معتقدند که توسعه مالی یکی از کلیدهای دستیابی به رشد بلندمدت اقتصادی است و توسعه نهادهای مالی موجب فراهم آوردن رشد اقتصادی می‌شود.

به گزارش خبرطلایی ، با توجه به رکود حاکم بر اقتصاد ایران و شرایط نامساعد بنگاه‌های تولید، رونق تولید و اشتغال از اهمیت ویژه ای برخوردار است،بر همین اساس بانک ها به عنوان مهم ترین نهاد بازار پولی به عنوان تسهیل گر و محرک چرخ های اقتصاد و تجارت، به عنوان نهادهای مولد ثروت و همچنین به عنوان فراهم آورندگان خدمات، نقشی کلیدی در جوامع ایفا می کنند.

یکی از دستاوردهای بانک‌های خصوصی، حرکت به سمت بانکداری الکترونیک است. این بانک‌ها به دلیل فراهم نمودن بسترهای لازم به سرعت به سمت corebanking حرکت کرده‌اند که بانک ایران زمین با طول عمر 25ساله از پیشتازان عرصه بانکداری نوین ، مدرن و بهره‌برداری از ابزارهای نوین مانند بانکداری مبتنی بر اینترنت، ارائه انواع کارت‌های اعتباری، نقدی و خرید و همچنین خدماتی مانند تلفن‌بانک، پیامک و فکس بوده که تقریبا مشتریان را از مراجعه به شعبه بی نیاز کرد و آنها به راحتی توانستند به وسیله ابزارهای گوناگون، خدمات موردنظر را دریافت کنند.

با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و تبیین شعار سال امسال مبنی بر” رونق تولید، مهار تورم”، این رهنمود وظیفه نظام بانکی را بیش‌ازپیش پراهمیت می کند.

در همین راستا، بانک ایران زمین به عنوان بانک حامی تولید و صنعت کشور، با جمع آوری نقدینگی سرگردان مردم و در اختیار گذاشتن این منابع به صورت سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی، نقش مهمی در توسعه کسب‌وکارهای خرد و تولیدات داخلی و همچنین حمایت از جوانان ایفا کرده و همواره سعی داشته درراستای کمک به افزایش بهره‌وری، بهبود وضعیت تولید و اشتغال سهم قابل توجهی داشته باشد.

به بیانی صریح تر می توان گفت ؛ بانک ایران زمین به‌عنوان نمونه موفق در میان بانک‌های خصوصی، طی سال های اخیر با حمایت از تولید داخلی، مشـارکت و تأمین مالی طرح‌های ایجادی و توسعه‌ای و هدایت تسـهیلات به سـمت بخش حقیقی اقتصاد و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به‌زعم خود سهم قابل‌توجهی در پیشبرد سیاست‌های اقتصادی کشور بر عهده داشته است.

گفتنی است ؛بانک ایران زمین در راستای اجرای برنامه رشد تولید شرکت‌های دانش‌بنیان باهدف تحقق شعار سال، به‌عنوان یکی از بازیگران مهم زیست‌بوم تأمین مالی فناوری شبکه بانکی کشور، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور را در صدر اولویت‌های خود قرارداد و با هدایت منابع به سمت این شرکت‌ها توانست نقش‌ مؤثری در رشد و توسعه دانش و ایده‌های نوآورانه داشته باشد.

به وضوح مشخص است ؛بخش قابل توجهی از مشتریان بانک ایران زمین،صاحبان واحدهای تولیدی، کارآفرینان و مدیران استارت‌آپ‌ها هستند که در سال‌های اخیر این بانک سعی کرده است در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، سطح ارائه خدمات و تولید محصولات اختصاصی برای آنان را افزایش دهد.

ارایه خدمات نوین و باکیفیت، مشتری مداری، ایجاد ارزش افزوده برای ذی فعان ، از جمله رویکردهای بنیادین بانک ایران زمین است.

Zoomed out of item.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true