در سال رشد تولید؛ پروژه ۵۰۰کیلویی طلای پارس تامین به بهره برداری می رسد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
در سال رشد تولید؛ پروژه ۵۰۰کیلویی طلای پارس تامین به بهره برداری می رسد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین با حضور بیش از ۸۴درصدی سهامداران در مجتمع فرهنگی تلاش در تاریخ ۵/۰۶/۱۴۰۲ تشکیل شد.

به گزارش خبرطلایی مهندس امیرحسین نادری ،مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با بیان اینکه پروژه ۵۰۰ کیلوگرم طلا توسعه معادن پارس تأمین در نیمه دوم سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد،تصریح کرد:بهره‌برداری توسعه معادن طلای کردستان در سال ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عرضه اولیه توسعه معادن پارس تأمین از برنامه‌های تاصیکو در ۱۴۰۲ است،خاطرنشان کرد:در ماه‌های آتی شاهد دریافت شمش طلا در توسعه معادن پارس تأمین خواهیم بود.

مدیر عامل تاصیکو افزود: نیمی از ناوگان اکتشاف تاصیکو در سیستان و بلوچستان مستقر است.

مدیرعامل شرکت حفاری در ادامه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه تاصیکو با بیان اینکه ۵۰درصد ظرفیت شرکت در حال انجام عملیات حفاری در محدوده اکتشافی پارس تأمین است و در سه منطقه در حال حفاری هستیم،تصریح کرد:مشکلاتی به لحاظ زمین شناختی داریم که در حال رفع آنها هستیم تا بتوانیم راندمان کار را افزایش دهیم.
وی بابیان اینکه ۱۲۰درصد ظرفیت حفاری را افزایش دادیم ،تصریح کرد:قرارداد شرکت با تاصیکو به دلیل درون گروهی بودن ۷۰درصد پایین‌تر بسته شد.

مهندس نوری مدیرعامل پارس تأمین هم در مجمع عمومی عادی سالیانه تاصیکو با بیان اینکه ۱۰۰ کیلومتر در خاش ذخیره اکتشافی داریم،خاطرنشان کرد:۳۰هزار متر حفاری پودری و مغزی انجام دادیم و برنامه داریم تا پایان سال به ۴۰هزار متر برسانیم.

مهندس امیرحسین نادری ،مدیر عامل تاصیکو با رویی گشاده و شفاف پاسخگوی سوالات سهامداران بود که در ادامه از نظرتان می‌گذرد:
وی با بیان اینکه فروش سرمایه‌گذاری‌ معادن فلزات تابع این است که مشتری داشته باشد،تصریح کرد: مذاکراتی در این خصوص انجام شده است و درصدد هستیم این کار را انجام دهیم.

نادری در ادامه با تاکید بر اینکه عرضه محصولات فولاد اکسین در بورس انجام شده و خود شرکت فولاد اکسین هم در حال آماده‌سازی برای عرضه اولیه است،تصریح کرد:درصدد هستیم جمبزه را به یک مجموعه فولادی واگذار کنیم.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با اشاره به اینکه شاملا، کوره دوم تا ۲۵ شهریورماه وارد مدار می‌شود،اذعان کرد:در حال ایجاد کارخانه برای معدن کردستان هستیم که محل آن  در سقز است؛همچنین در فولاد کردستان، تاکنون ۲۰هزار متر اکتشاف انجام شده و ۱۰هزار متر دیگر هم تا پایان آذرماه انجام می‌شود. برنامه داریم در سال آینده هم ۱۰هزار متر اکتشاف انجام شود. همچنین طبق برنامه زمان‌بندی، ۹ آذرماه ۱۴۰۳ کارخانه به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است؛ در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با تصویب صورت‌های مالی، ۲۲۵ تومان به ازای هر سهم سود تقسیم شد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true