تقسیم سود 160 ریالی “سدبیر” شاهکار مدیریتی “سدبیر” جهت بازدهی حداکثری در مسیر رشد و توسعه پایدار در سال سخت اقتصادی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقسیم سود 160 ریالی “سدبیر” شاهکار مدیریتی “سدبیر”  جهت بازدهی حداکثری در مسیر رشد و توسعه پایدار در سال سخت اقتصادی


مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمايه گذاري تدبيرگران فارس و خوزستان (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۱/۰۴/31 در محل سالن اجتماعات شرکت کارگزاري مبين سرمايه برگزار گردید.
در این مجمع که با حضور89/57 درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای رضا مناجاتي فسائي بود، که جنابان علي کردکتولي و کوروش بشري در مقام نظار اول و دوم و آقای مهدي زرفشاني به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به 29/12/1401 و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود 160 ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.
به گزارش خبرطلایی ،مهندس مهدي زرفشاني،مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با بیان اینکه تغییر تیم مدیریتی ازمرداد ماه سال گذشته صورت گرفت ،خاطرنشان کرد :در نیمه دوم سال گذشته ؛بازار سرمایه سال مالی نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت .
این مدیر خوشفکر و هدفمند با اشاره به اینکه سود خالص شرکت در سال گذشته ۵۷,۰۶۲ ریال و زیان انباشته درابتدای دوره۱,۲۰۱,۵۸۷ ریال بود ،خاطرنشان کرد : سود انباشته ابتدای دوره تخصیص نیافته ۱,۱۷۶,۶۰۱ ریال و همچنین سود قابل تخصیص ۱,۲۳۳,۶۶۳ ریال است.
مدیرعامل کاربلد شرکت “سدبیر ” با بیان اینکه چشم انداز شرکت مشارکت و سرمایه گذاری در شرکتها و طرح های تولیدی، صنعتی، بازرگانی، خدماتی است ،تصریح کرد: سود سهام مصوب (مجمع سال جاری) معادل ۴۰,۰۰۰ ریال و همچنین (زیان) انباشته پایان دوره (با لحاظ نمودن مصوبات مجمع)
۱,۱۹۳,۶۶۳ ریال است .
گفتنی است در خاتمه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان به ازای هر سهم 160ریال سود نقدی تقسیم و شرکت حافظ گام به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و بصير محاسب به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب و همچنین روزنامه‌ اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

پیام هیات مدیره
همانند سالهاي پيش، هيأت مديره و كاركنان شركت سرمايه گذاري تدبیرگران فارس و خوزستان اميدوارند با بهبود مستمر رويه هاي كاري به رهگيري هرچه بيشتر از توان تخصصي كاركنان و تداوم استراتژي هاي مناسب خود در سايه حمايتهاي سهامداران محترم شاهد پويايي بيشتر و ارتقاء جايگاه شركت در فضاي كسب و كار خود باشند

درباره شرکت

شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان(سهامی عام) در تاریخ ۱۳۷۹/۰۴/۲۶ با جذب۰۰،۰۰۰ ۶۸۲،۹ ریال در قالب ۶۸۲،۹۰۰ سهم یکهزار ریالی، تحت عنوان شرکت سرمایه گذاری و بازرگانی کارکنان مجموعه سیمان فارس و خوزستان(سهامی خاص) به شماره ۱۶۴۷۶۲ در تهران به ثبت رسیده و از همان تاریخ فعالیت خود را آغاز نمود. در ادامه و در سال ۱۳۸۳ با استناد به مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۸۳/۰۳/۰۳ نام شرکت به شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد که این امر در تاریخ ۱۳۸۳/۰۵/۲۵طی آگهی ۲۶۸۶۱/۳۲ در اداره ثبت شرکتها در تهران به ثبت رسید.

مدیرمسئول خبرطلایی ضمن تشکر از همراهی تیم مدیریتی “سدبیر ” ؛تشکر ویژه ای از سرکارخانم آزاده تمدن ،معاونت مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان به جهت همراهی با اصحاب رسانه دارد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true