“فرزین”؛ 500 ریال سود تقسیم کرد زرین معدن آسیا پیشگام در رشد تولید و فروش - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت زرین معدن آسیا مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ در محل مجتمع فرهنگی تفریحی تلاش برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور بیش از 65درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای حسين جوادي بود، که جنابان مجتبي بزرگ و حميد عامري در مقام نظار اول و دوم و آقای شهرام کدخدايي به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱٫۱۲٫۲۹ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود 500 ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرطلایی ،مهندس کدخدایی،مدیرعامل شرکت زرین معدن آسیا ضمن بیان تاریخچه ای از شرکت پیرامون دستاوردهای سال مالی مورد گزارش اظهار داشت : سود خالص ۲,۷۷۹,۲۳۸ وسود انباشته ابتدای دوره ۲,۸۸۴,۱۴۷ بوده که پیش بینی می کنیم در سال ۱۴۰2 رشد بیشتری داشته باشیم.

وی با تصریح اینکه درآمد سال گذشته افزایش یافته ،خاطرنشان کرد: سود سهام مصوب مجمع سال قبل،(۸۴۰,۰۰۰) بوده که امیدواریم با عملیاتی ساختن برنامه های مد نظر در سال جاری به درآمد بالای فروش برسیم.
مدیرعامل کاربلد زرین در ادامه با بیان اینکه سود (زیان) انباشته ابتدای دوره ۲,۸۸۴,۱۴۷ و تغییرات سرمایه از محل سود (زیان) انباشته (۱,۹۲۰,۰۰۰) ریال است ،اذعان کرد :سود انباشته ۱۲۴,۱۴۷ و سود قابل تخصیص ۲,۹۰۳,۳۸۵ ریال است .
کدخدایی با تاکید بر اینکه سود سهام مصوب مجمع سال جاری،(۱,۵۰۰,۰۰۰) ریال و سود (زیان) انباشته پایان دوره (با لحاظ نمودن مصوبات مجمع) ۱,۲۶۴,۴۲۳ ریال است ،افزود :سود (زیان) خالص هر سهم ۹۲۶ ریال و همچنین سرمایه شرکت ۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال است.

مدیر خوشفکر صنعت کشورمان در ادامه با اشاره به اینکه شرکت زرین معدن آسیا در سهم بازار فروش کنسانترۀ روی رتبه سوم و در کنسانترۀ سرب رتبۀ چهارم را داراست ،تصریح کرد: در شمش روی شرکت فرعی ما «فگستر» رتبۀ سوم و در خدمات کانه آرایی شرکت مادر، کیمیا، رتبۀ اول را دارا می باشد.

مهندس شهرام کدخدایی با بیان اینکه موجودی مواد و کالا عمدتاً خاک می باشد که در شرایط مختلف تولیدی گاهی انبار شده و به سرعت مصرف می شود و مقدار آن متغیر است،خاطرنشان کرد :از طرفی خاک را مخاطرۀ خاصی تهدید نمی کند و لزومی به بیمۀ آن نیست.

مدیرعامل «زرین» خاطر نشان کرد :برای رعایت حداکثر صرفه و صلاح و فروش در بهترین موقعیت، بازار را رصد می کنیم تا رعایت حداکثری منافع سهامداران و ذینفعان حاصل شود .

مهندس کدخدایی با بیان اینکه ذخیره مجموعه به صورت شمش انجام می شود که دشواری های ذخیره سازی کنسانتره را ندارد،اذعان کرد :شرکت سیمین معدن البرز که مربوط به معدن قزلجا است همچنین بخشهای روباز معدن خاک کم عیاری داشت، اما در قسمتهای عمیق به خاک پرعیار و خوش رفتاری رسیدیم.

وی با بیان اینکه در معدن مهدی آباد اگرچه هنوز کارهای ما کامل نشده و به ظرفیت مورد انتظار نرسیدیم، اما هم اکنون این معدن در حال تولید است و سه سال است که از این معدن خاک میگیریم،تصریح کرد : خاک معدن مهدی آباد دو قسمت دارد که یک بخش خاک سولفوره است که تفاوتی با سایر خاکها ندارد و یک قسمت آن خاک اکسیده کم عیار و با ناخالصیهای دشواری است که استخراج کنسانترۀ آن دشوارتر می باشد و ما بدلیل تکنولوژی برتر تنها شرکتی هستیم که از این خاک کنسانترۀ ۵۰ درصد تولید می کنیم.

گفتنی است در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زرین معدن آسیا ؛ به ازای هر سهم 500 ریال سود نقدی تقسیم شد و موسسه ارقام نگر آريا به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و بصير محاسب به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

پيام هيئت مديره :

سهامداران محترم ضمن عرض سلام و خير مقدم هيئت مديره شركت ، حضور كليه سهامداران محترم و نمايندگان آنها ، نماينده محترم حسابرس مستقل و بازرس قانوني شركت و همچنين نماينده محترم سازمان بورس و اوراق بهادار را در جلسه مجمع عمومي عادي ساليانه شركت زرين معدن آسيا (سهامي عام) گرامي ميداريم.

شكر گزاريم كه بار ديگر خداوند منان در سايه الطاف بي دريغش ، توفيق خدمتگزاري را به ما اعطا فرمود تا تمام توان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راستاي توسعه صنعت و معدن و شكوفائي اقتصاد ايران عزيزمان ، با اتكاء به حمايتهاي شما سهامداران محترم گامهاي بزرگي را برداريم. معروض مي دارد شركت زرين معدن آسيا(سهامي عام) از سال ١٣٨٣ با هدف توليد كنسانتره روي و سرب فعاليت توليدي خود را آغاز نموده است. در سالي كه گذشت توانستيم با توكل به نيروي لايزال الهي ، استفاده از دانش و تجربيات بزرگ مردان عرصه صنعت و معدن و به كارگيري تخصص ، تلاش خستگي ناپذير و همت پولادين مديران و كاركنان شركت ، ضمن كسب ركوردي تازه در توليد محصولات نهايي شركت ، پيشرفتهايي بسيار مطلوب داشته باشيم . همراهاني در طي طريق و پيمودن مسير(عليرغم وجود تمامي مصائب و مشكلات) همواره بعنوان يكي از اجزاي ياري دهنده مجموعه عمل نموده و خواهند نمود. بدينوسيله هيئت مديره شركت مراتب قدرداني و تشكر خود را از شما سهامداران و دست اندركاران عرصه صنعت و معدن و تمامي كاركنان شركت زرين معدن آسيا اعلام ميدارد .
با توجه به شرايط بازار و تغييرات نرخ جهاني فلزات((LME و نوسانات نرخ ارز ، هيئت مديره ، مديران و كاركنان شركت ، با درايت و تلاش فراوان توانستند ضمن دسترسي به اهداف كلان شركت جهت توليد و پيشرفت و توسعه فعاليتهاي جاري، سهم بيشتري از بازار را كسب كنند. در اين راستا نظر سهامداران محترم را به آمار و اطلاعات مربوط در اين گزارش جلب نموده و اميد است تا در آينده نزديك شاهد تحول عظيمي در بكارگيري سياستها و روشهاي اجرائي در چهارچوب منافع اقتصادي شركت باشيم.

مدیر مسئول رسانه خبرطلایی ضمن تشکر از همکاری و همدلی و استقبال گرم مدیران هلدینگ زرین معدن آسیا با اصحاب رسانه بویژه شرکت زرین معدن آسیا از جمله مهندس کدخدایی ، مهندس جوادی ،جناب آقای بزرگ ،معاونت محترم اقتصادی گروه ، آقای علیرضا نصرت نظامی ،مدیر محترم مالی -اداری گروه زرین و سرکار خانم یوسفی نژاد قدردان توجهشان به رسانه است.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true