تقسیم سود ۴۵۰ ریالی “سکارون” شاهکار مدیریتی سیمان کارون در راه اندازی و اجرای خط ۲ در سال سخت اقتصادی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقسیم سود ۴۵۰ ریالی “سکارون”  شاهکار مدیریتی سیمان کارون در راه اندازی و اجرای خط ۲ در سال سخت اقتصادی


مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان کارون (سهامی عام ) مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۹ در محل میرداماد،خیابان شمس تبریزی شمالی ،کوچه نیکنام ،پلاک ۸ تشکیل گردید.
در این مجمع که با حضور بیش از ۸۵درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی،اعضای هیات مدیره،نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار،حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید؛ ریاست مجمع بر عهده آقای حمید اقبالیان بود،که جنابان مریم مسعودی و علی مهرپور لایقی در مقام نظار اول و دوم و آقای ابراهیم محمدزاده به عنوان منشی مجمع انتخاب گردیدند.
در ادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی ،مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تنفیذ تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۴۵۰ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.
به گزارش خبرطلایی، مهندس حسین اکبری،مدیر عامل شرکت سیمان کارون با بیان اینکه شرکت سیمان تیپ دو را به عنوان محصول اصلی تولید می‌کند،تصریح کرد: عمده فروش شرکت در استان خوزستان است و فروش صادراتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه ظرفیت تولید کل کشور ۸۵ میلیون تن و ظرفیت مصرف کل کشور ۵۰ میلیون تن است،خاطر نشان کرد: به همین دلیل مازاد تولید داریم که رقابت را دشوار می‌کند و برنامه افزایش صادرات در سال جاری می‌تواند موجب افزایش سودآوری شود.
مدیر عامل شرکت سیمان کارون با تاکید بر اینکه عمده فروش داخلی شرکت از طریق بورس کالا صورت می‌گیرد،اذعان کرد :عمده بازاریابی شرکت برای فروش کلینکر صادراتی صورت گرفته است.
وی در ادامه افزود:سود خالص شرکت در سال ١۴٠١ به رقم ٩١ میلیارد تومان رسیده و رشد ١٩٠درصدی نسبت به سال گذشته داشته که نشان از بهبود عملکرد شرکت است.
مهندس اکبری با اشاره به اینکه شرکت در سال جاری برنامه دارد به دلیل بالا بودن هزینه‌های حمل، اکثر فروش‌های داخلی را از طریق تحویل درب شرکت انجام دهد تا هزینه سربار به شدت کاهش یابد،خاطر نشان کرد: همچنین برنامه افزایش نرخ فروش محصولات صادراتی را در دست داریم تا بتوانیم حاشیه سود بهتری برای محصول کلینکر ایجاد کنیم.
وی در خصوص عدم انتشار گزارش ماهانه به علت بازار پایه‌ای بودن اظهار داشت: رئیس مجمع به هیئت مدیره درخواست می‌دهد تا در صورت امکان، ماهانه منتشر شود، اما تکلیف نمی‌شود.
گفتنی است درپایان مجمع عمومی عادی سالیانه سیمان کارون به ازای هر سهم ۴۵٠ ریال سود تقسیمی تصویب شد و سهامداران با رضایت مجمع را ترک کردند.
مدیر مسئول خبرطلایی ضمن تشکر از تیم مدیریتی شرکت سیمان کارون بویژه از آقای محمد رضا مسافر، مدیر امور مالی سکارون و آقای بختیاری رییس امور سهامداران بجهت استقبال بی نظیر از اصحاب رسانه قدردان توجهشان است.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true