تقسیم سود ۳۰ ریالی “کیسون” تحریم ها هم حریف قدرت مدیریت “کیسون ” در سال سخت اقتصادی نشد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقسیم سود ۳۰ ریالی “کیسون”    تحریم ها هم حریف قدرت مدیریت  “کیسون ” در سال سخت اقتصادی نشد


مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کیسون (سهامی عام ) مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۷ در هتل المپیک تهران تشکیل گردید.
در این مجمع که با حضور بیش از۵۱ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی،اعضای هیات مدیره،نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار،حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید؛ ریاست مجمع بر عهده آقای محمد رضا انصاری بود،که جنابان حسن میرحسینی و لطفعلی مدرس در مقام نظار اول و دوم و آقای قاسم باقری به عنوان منشی مجمع انتخاب گردیدند.
در ادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی ،مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تنفیذ تصویت صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۳۰ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.
به گزارش خبرطلایی ،سرکار خانم گیتی سیف اللهی ، مدیرعامل شرکت کیسون با بیان اینکه در ۶ حوزه تخصصی حمل‌ و نقل، سویل، ساخت‌ و ساز، برق و نیروگاهی، نفت و گاز و پتروشیمی و… فعالیت داریم،تصریح کرد: در چهار قاره آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکا و به کشورهای ونزوئلا، عمان، بلاروس، قرقیزستان هندوستان، گینه استوایی، تاجیکستان، عراق، قطر و کامرون صادرات داشته‌ایم.
این مدیر رزومه دار بین المللی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ شرکت زیرمجموعه داریم ،خاطر نشان کرد:اهم سرمایه‌گذاری‌ها در شرکت‌های وابسته، سرمایه‌گذاری ایران، تتا انرژی، توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی فراست، انرژی غرب و… است.
سر کار خانم سیف اللهی، مدیر عامل هدفمند و روشنفکر کیسون با تاکید بر این موضوع که قراردادهای خط‌ نورد گرم شماره دو فولاد مبارکه، برج خنک‌کننده هیبریدی پالایشگاه شمالی پالایشگاه نفت اصفهان، احداث مخازن قیر در چابهار، عملیات خاکی واحد متانول مجتمع پتروشیمی پاسارگاد و اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت جوشکاری ذوبی مواد فلزی از قراردادهای جدید شرکت هستند،اذعان کرد :بهره‌برداری از پروژه تصفیه‌ خانه فاضلاب شرق اهواز، دریافت مجوز E&P و صدور حکم بدوی مبنی بر عدم تایید فسخ قرارداد پروژه قطار شهری اهواز، از اهم فعالیت‌های ۱۴۰۱ شرکت بودند.
مدیر عامل کاربلد شرکت کیسون با بیان اینکه از ۱۶هزار واحد پرند، ۱۱۹۲۰ واحد تحویل داده شد و مابقی واحدها تا ماه آینده تحویل داده می‌شوند،تصریح کرد:۱۴ پروژه در بخش مسکن و ساختمان، ۱۳ پروژه در بخش نفت و گاز و صنعت، ۳ پروژه در بخش آب ومحیط زیست و ۵ پروژه در بخش ریلی در دست اجرا داریم ؛همچنین در بخش برق هم یک پروژه در دست اجر داریم و در بخش سیویل ۵ پروژه در دست اجرا داریم.
سرکارخانم سیف اللهی با بیان اینکه درآمد عملیاتی ۴۲.۲۶۷.۵۵۴ میلیون ریال، سود عملیاتی ۲.۵۶۸.۳۰۵ میلیون ریال و سود خالص ۵.۵۶۳.۵۴۶ میلیون ریال بوده ،اذعان کرد: حدود ۳۹.۸هزار میلیارد تومان کار در دست اجرا تا انتهای سال ۱۴۰۱ بوده است.

وی ادامه داد: تقویت ساختار کیسون به‌ عنوان پیمانکار عمومی و هلدینگ، ارتقای جایگاه شرکت در بورس، توسعه توان تامین مالی، تقویت ساختار مالی شرکت، ورود شرکت‌های عضو به بازار سرمایه و… از اهداف شرکت است.
گفتنی است در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کیسون با تصویب صورت‌های مالی، به ازای هر سهم 30 ریال تصویب شد. 

مدیر مسئول خبرطلایی ضمن تشکر از تیم مدیریتی شرکت کیسون به جهت همراهی و توجه به اصحاب رسانه از مهندس احسان کیوان فر به عنوان مدیر محترم روابط عمومی کیسون ،همچنین مهندس مهدی بزرگی،رئیس امور سهامداران قدردان توجهشان به اصحاب رسانه خواهد بود.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true