“غمهرا”؛300 ریال سود تقسیم کرد دکترین مهندس ملک زاده در تکمیل ویژه سبد مهرام /رب؛سردمدار محصولات صادراتی “غمهرا” - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
“غمهرا”؛300 ریال سود تقسیم کرد  دکترین مهندس ملک زاده در تکمیل ویژه سبد مهرام /رب؛سردمدار محصولات صادراتی “غمهرا”

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه تولیدی مهرام (سهامی عام ) مورخ 26/04/1402 در محل در محل اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران تشکیل گردید.
در این مجمع که با حضور ۸۵.۴درصد سهامداران حقیقی و حقوقی،اعضای هیات مدیره،نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار،حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید؛ ریاست مجمع بر عهده حسین حسنی بود،که جنابان پیروز ملک زاده و علیرضا محمدی در مقام نظار اول و دوم و آقای شهاب گودرزی به عنوان منشی مجمع انتخاب گردیدند.
در ادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی ،مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تنفیذ تصویت صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود 300 ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.
به گزارش خبرطلایی، مهندس پیروزملک زاده ،رئیس هیات مدیره گروه تولیدی مهرام با بیان اینکه در سال گذشته با حذف ارز ۴۲۰۰ و جایگزینی ارز ۲۸۵۰۰، شرکت با تورم ۵۰۰درصدی در تامین مواد خود مواجه شد و متاسفانه همین ارز نیز به‌ جز برای روغن برای سایر نیاز‌های اولیه شرکت تامین نشد،تصریح کرد :با وجود این مشکلات و کوچک شدن سبد خرید مصرف‌کنندگان، شرکت مهرام توانسته هم در تولید و هم در فروش نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد.
وی با بیان اینکه با توجه به افزایش هزینه‌های شرکت در تامین مواد اولیه نظیر روغن، شکر، تخم مرغ و … شرکت برای تامین سرمایه در گردش خود به طور جدی نیازمند تامین مالی است، از همین رو افزایش سرمایه از محل سود انباشته در دستور کار شرکت قرار‌ دارد، اذعان کرد :در گروه مایونز، شرکت در حدود ۳۵ تا ۳۷ از بازار کشور را در اختیار دارد و در گروه کچاپ حدود ۲۹درصد از بازار را در اختیار دارد. در گروه درسینگ نیز شرکت ۱۸درصد از بازار را در اختیار دارد.
رئیس هیات مدیره گروه تولیدی مهرام با تاکید بر این موضوع که شرکت با طراحی فرمولاسیون جدید توانسته دو محصول جدید را به شکل انبوه تولید و روانه بازار کند،خاطرنشان کرد :شرکت با خرید دستگاه‌های تری بلوک و دی بلوک به دنبال آن است که سرعت متوسط تولید کچاپ تپلی ۱۴۰ بطری در دقیقه و کچاب کتابی خود را به ۱۰۰ بطری در دقیقه افزایش دهد. این فرآیند سبب می‌شود تولید کچاپ شرکت ۱۱۵۰ تن در ماه در شیفت عادی اضافه شود.
مهندس ملک زاده با بیان اینکه پروژه مهرام دو به اتمام رسیده و افتتاح شده‌ است،تصریح کرد : امیدواریم در سال جاری تاثیرات آن را بر عملکرد شرکت مشاهده کنیم،چرا که در روز‌های آتی امیدواریم اخبار افزایش تولید شرکت را که نشات گرفته از پروژه مهرام دو است، گزارش کنیم. ایجاد واحد فروش زنجیره‌ای از دیگر برنامه‌های شرکت بود و فروش محصولات شرکت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دستور کار است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشترین جهش سهم بازار را در بخش هورکا (هتل و رستوران‌ها) بوده و عملکرد خوبی داشتیم،افزود : در سال ۱۴۰۱، ۲۴۰درصد رشد در دارایی ثابت داشته‌ایم.
مهندس ملک زاده ضمن اشاره به برنامه مهرام برای سال جاری اظهار داشت :گروه تولیدی مهرام برای امسال با توجه به همکاری‌ با مجموعه پرنیان و توانمندسازی در بخش فروش، افزایش سهم بازار در محصولات گرم به شکل قابل ملاحظه‌ای است که با بهره‌برداری از خط تولید جدید می‌توانیم تا ۱۰۰درصد و ۳۷هزار تن به ظرفیت تولید خود اضافه کنیم. البته در سال جاری این ظرفیت به‌طور کامل استفاده نخواهد شد.
رئیس هیات مدیره گروه تولیدی مهرام با بیان اینکه طرح تجدید ارزیابی برای امسال یا سال بعد در برنامه‌های شرکت وجود دارد و شرکت با توجه به بهره‌برداری از ظرفیت جدید به دنبال افزایش سرمایه از این محل است،در مهرام، دو دستگاه‌ جدید مرتبط با سس کچاپ ساشه نصب شده و انتظار داریم چه از نظر کیفیت و چه از نظر حجم تولید بتوانیم در سال جدید نیاز‌های بازار را پاسخ دهیم.
وی با اشاره به اینکه به غیر از رب که توسط وزارتخانه تعیین قیمت می‌شود و کالای تعزیراتی است، در سایر محصولات امکان تعیین نرخ را داریم ،تصریح کرد : البته این امکان در ماه رمضان عملا غیرممکن می‌شود. سال گذشته، ریسک تامین روغن داشتیم. امیدواریم امسال این ریسک را نداشته باشیم.
مهندس ملک زاده با اشاره به اینکه شرکت در تامین رب خود به دلیل استاندارد‌های بالای مورد نیاز شرکت، در سال گذشته دچار مشکل بود که با توافقاتی که با شرکت لیموندیس شده است، به‌ نظر نمی‌رسد که امسال مشکلی در تامین رب استاندارد داشته باشیم،با توجه به نیاز داخل عملا امکان صادرات در سال‌های گذشته را نداشیم. علاوه بر این، با توجه به استاندارد‌های رب، شرکت هدف را بر تامین نیاز‌های داخلی مجموعه گذاشته که این محدودیت‌ها در سال جاری برطرف شده است و پیش‌بینی می‌کنیم که در نیمه دوم سال بتوانیم صادرات جدی محصولات خود را داشته باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد :نوع فرمولاسیون و طعم به‌ویژه در سس‌های سرد و ذائقه مشتری ایرانی با مشتری خارجی متفاوت است، اما در سس‌های گرم امکان صادرات میسرتر است،اطلاعات بیشتری در مورد “مهرام دو” در چند روز آینده در کدال افشا خواهد شد.
گفتنی است، در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه گروه تولیدی مهرام ،شرکت ۳۰درصد سود معادل ۳۰۰ ریال به ازای هر سهم تقسیم کرد و سهامداران با مدیریت سرکار خانم سمانه قمصریان ،رئیس امور سهامداران گروه تولیدی مهرام پس از برگزاری مجمعی آرام با رضایت فضا را ترک کردند.
پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه ،مجمع فوق العاده ای در گروه تولیدی مهرام برگزار شد که ریاست مجمع بر عهده آقای پیروز ملک زاده بود،که جنابان حسین حسنی و علیرضا محمدی در مقام نظار اول و دوم و آقای شهاب گودرزی به عنوان منشی مجمع انتخاب گردیدند.

چشم انداز
مهرام، سفیر مزه‌های نو مهرام همیشه می‌کوشد تا فراتر از تولید محصول، در زندگی مصرف‌کنندگان و مخاطبان خود با آن‌ها همراه باشد و آن‌ها را به تجربه‌های تازه دعوت کند. مهرام همواره خواهان حرکت بیش‌تر به سوی جست‌وجو و کاوش چیزهای جدید در زندگی، و گره زدن زندگی روزمره به ماجراجویی و کشف و نوآوری است. مهرام دوست دارد همگان با دنیاهای جدید آشنا شوند، ذائقه‌ای برتر و گسترده‌تر داشته باشند و به حداقل‌ها رضایت ندهند. مهرام از یک طرف با شناختی که از فرهنگ غذایی گوشه‌وکنار جهان دارد و هم‌چنین با سابقه‌ی خود در تهیه و عرضه‌ی مواد غذایی متنوع، فرصتی برای تجربه‌ی دستور غذاهای بین‌المللی و طعم‌های مختلف در اختیار همه قرار می‌دهد و از طرف دیگر، با درک دقیق خود از سلیقه‌ی ایرانیان، محصولاتی ارایه می‌کند که با ذائقه‌ی آن‌ها سازگار باشد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true