“کیمیا”؛۶۰۰ ریال سود تقسیم کرد کیمیای سعادت بر بالهای توسعه معدن و تجارت کشور - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
“کیمیا”؛۶۰۰  ریال سود تقسیم کرد    کیمیای سعادت بر بالهای توسعه معدن و تجارت کشور

 

 

 

 

 

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران (سهامی عام ) مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ در محل سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تشکیل گردید.
در این مجمع که با حضور بیش از ۶۸درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی،اعضای هیات مدیره،نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار،حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید؛ ریاست مجمع بر عهده ایرج تاج الدین بود ،که جنابان محمد محمدی و حسین جوادی در مقام نظار اول و دوم و محسن عطائیان به عنوان منشی مجمع انتخاب گردیدند.
در ادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی ،مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تنفیذ تصویت صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۶۰۰ ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.
به گزارش خبرطلایی،مهندس محسن عطائیان، مدیر عامل شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران با بیان اینکه کیمیا در راستای توسعه فعالیت‌های معدنی و تامین نیاز مواد اولیه اصلی خود، با حضور در سه مرحله مزایده برنده ۱۰ پهنه محدوده معدنی شد،تصریح کرد: این محدوده‌ها پس از تایید اداره منابع طبیعی، ارائه طرح اکتشاف و طی چهار مرحله اکتشاف و اثبات وجود ذخیره قابل استخراج و دارای توجیه اقتصادی موفق به دریافت گواهی کشف شدند و در نهایت پس از صدور پروانه بهره‌برداری به بهره‌برداری خواهند رسید. همچنین طی اطلاع‌رسانی انجام شده در سامانه کدال، برای ۱۰ محدوده گواهی اکتشاف مقدماتی اخذ شده است.

وی با بیان اینکه برای تامین خاک‌ قابل اطمینان با توجه به مشکل پیش آمده در معدن انگوران، یک راهکار این بود که وارد حوزه معدن شویم ،خاطر نشان کرد:به معدن ورود کرده و معادن بسیار خوبی را در کردستان و خراسان جنوبی شناسایی کردیم. یک‌ پهنه بسیار بزرگ بود که با فولادی‌های اصفهان چالش داشتیم‌، اما موفق شدیم. این محدوده‌ها پلی متال بوده که از دو ماه پیش اکتشاف آن شروع شده و ۵۲۰۰ کیلومتر است و تا پایان امسال مطالعات اکتشافی آن تمام خواهد شد.
مدیر عامل شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران درخصوص محدوده‌های خراسان جنوبی گفت: تمام این محدوده‌ها اکتشافی است،همچنین تاکید ما این است که در خراسان جنوبی در کنار معادن، کارخانه پرعیارسازی را احداث کنیم. در حال حاضر مجوز کارخانه را هم گرفتیم. در پهنه اصفهان فعلا باید منتظر پایان مطالعات و اکتشاف باشیم. در کردستان هم به همین شکل است.
مدیر رزومه دار عرصه صنعت با اشاره به اینکه معدن انگوران اکثرا سولفوره است،تصریح کرد: تنها مجموعه‌ای هستیم که بر روی تولید شمش سولفوره کار می‌کنیم. در سرب به جواب رسیدیم. به طور حتم در روی هم به جواب می‌رسیم تا بتوانیم شمش سولفوره روی را هم تولید کنیم.
مهندس محسن عطائیان ،مدیر عامل شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران با اشاره به اینکه خاک‌هایی که در کیمیا استفاده می‌شود، عیارهای متفاوتی دارند،تصریح کرد: میزان اکسیده نیز تغییر خواهد کرد. بنابراین این موضوع در قیمت تاثیرگذار است،همچنین قیمت کنسانتره صادراتی با توجه به افزایش نرخ ارز و کاهش LME لحظه به لحظه تغییر می‌کند.
گفتنی است؛ در پایان مجمع کیمیا به ازای هر سهم ۶۰ تومان سود نقدی معادل ۵۰ درصد سود شرکت تقسیم شد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true