تقسیم سود ۳۱ریالی “تپسی” تپسی در مسیر رشد و بالندگی با به کارگیری هوش مصنوعی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقسیم سود ۳۱ریالی “تپسی”   تپسی در مسیر رشد و بالندگی با به کارگیری هوش مصنوعی

مجمع عمومی عادی سالیانه تپسی مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ در مجتمع فرهنگی تلاش برگزار شد.

در این مجمع که با حضور ۶۸ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی،اعضای هیات مدیره ،نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار ،حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع بر عهده آقای بهزاد اقبال خواه بود، که جنابان محمدرضا صادقی مقدم و محمد مهدی صادقی نظار اول و دوم و آقای میلاد منشی پور به عنوان منشی مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱٫۱۲٫۲۹ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود 31 ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرطلایی ، مهندس میلاد منشی پور، مدیر عامل تپسی با بیان اینکه تپسی ۲.۲ میلیون کاربر راننده و ۲۳.۵ میلیون کاربر مسافر دارد،تصریح کرد:تپسی در ۳۲ شهر ایران فعال بوده و ارزش سفرهای سالانه این شرکت ۴۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در سال مالی مورد گزارش نسبت به سال ۱۴۰۰، درآمد عملیاتی شرکت ۱۳۵درصد و سود خالص ۲۹۲درصد رشد داشته که افزایش سهم از بازار و تعداد شهرها و کاهش هزینه‌ها از دلایل این اتفاق است،اذعان کرد:در سال مالی مورد گزارش ۱۳_۱۴ شهر جدید به تپسی اضافه شده است ؛همچنین در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ تعداد سفیران فعال ۵۶درصد و تعداد مسافران فعال ۶۰درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه در سال مالی مورد گزارش نسبت به سال ماقبل، تعداد شهرهای فعال ۶۵درصد و تعداد سفرهای فعال ۷۵درصد افزایش داشته تصریح کرد:بکارگیری هوش مصنوعی از نقاط قوت تپسی است که در این راستا از سه الگوریتم تخمین زمان سفر، قیمت‌گذاری پویا و توزیع سفر استفاده می‌کند؛الگوریتم تخمین زمان سفر با محاسبه دقیق زمان سفر، نقش کلیدی در قیمت‌گذاری و توزیع سفر تپسی دارد.
مهندس منشی پور با بیان اینکه هدف تپسی در سال ۱۴۰۲، دو برابر کردن درآمد و سه و نیم برابر کردن سود خالص است،افزود : به این ترتیب برای سال جاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان درآمد و بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان سود خالص پیش‌بینی شده ؛همچنین اعداد پیش‌بینی شده برای سال ۱۴۰۲ تنها از راه تاکسی اینترنتی است که تپسی در سال جاری فقط به تاکسی اینترنتی محدود نمی‌شود و در آینده سایر طرح‌های توسعه خود را اعلام می‌کند.

مدیر عامل تپسی با تاکید بر این موضوع که افزایش ۳۵درصدی سهم بازار در شهرهای اصلی، رشد ۶ برابری سرویس موتوپیک و توسعه سرویس بین شهری از اهداف ۱۴۰۲ است،خاطر نشان کرد:در سال جاری، فیچرهایی مانند “عجله ندارم” اضافه می‌شود که حدود ۳۰_۴۰درصد قیمت سفر را کاهش می‌دهد. این سرویس باعث افزایش درآمد شرکت می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد سرویس جدید پاراترانزیت، رشد ۱۰ تا ۱۵ برابری تپسی پک و رشد ۵ برابری تپسی گاراژ دیگر هدف ۱۴۰۲ این شرکت است،افزود :تپسی برنامه دارد به بخش‌های جدید بازار حمل و نقل مانند سرویس VIP و سرویس مدرسه ورود کند.
مهندس منشی پور با بیان اینکه سهم بازار تپسی نسبت به اسنپ در شهرهای مشترک ۲۰درصد است،تصریح کرد:تعداد شهرهایی که امسال اضافه می‌شود، کمتر از سال گذشته خواهد بود و برنامه شرکت این است در شهرهایی که در حال حاضر حضور دارد، عمق را افزایش دهد.
گفتنی است درپایان مجمع عمومی عادی سالیانه تپسی با تصویب صورت‌های مالی، به ازای هر سهم ۳۱ ریال سود تقسیم شد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true