تقسیم سود ۲۳۰۰ریالی “وملی” صادرات کفش ملی از شرق آسیا تا شمال آفریقا - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقسیم سود ۲۳۰۰ریالی “وملی”   صادرات کفش ملی از شرق آسیا تا شمال آفریقا

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمايه‌گذاری گروه صنعتی ملی با مشارکت ۸۱درصد از سهامداران در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ در شرکت گروه صنعتی ملی برگزار شد.

به گزارش خبرطلایی،دکتر محمد پور ،مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری صنایع کفش ملی با بیان اینکه فروش ریالی شرکت به‌ شدت افزایش پیدا کرده است،تصریح کرد: در ۱۴۰۲ هم ۸۰درصد رشد فروش ریالی در کفش ملی به دلیل توسعه سبد رخ داده،همچنین افزایش قیمت نداشتیم، اما بهبود سبد داشتیم.

وی با بیان اینکه تلاش برای بازگشت برند کفش ملی، تهیه طرح‌های توجیهی کفش امین، دمپایی، جعبه و کارتن کفش، نایلکس جوراب و… به‌ منظور راه‌اندازی خطوط تولید در سال ۱۴۰۲ در مجموعه رودبار و گروه صنعتی ملی، بازنگری در کدینگ کالاها، انبارگردانی کلیه انبارها و فروشگاه‌های کفش ملی، زیباسازی فضای فروشگاهی، بازسازی چندین فروشگاه و ساماندهی املاک از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت هستند،خاطر نشان کرد:فروش کالاهای سنواتی، تدوین و بهبود فرآیندهای خرید کفش با هدف جذب حداکثری تولیدکنندگان خرد و افزایش ۵۰درصدی تولیدکنندگان جدید، راه‌اندازی سایت جدید، ارتباط و انعقاد قرارداد با دانشگاه‌ها و مراکز دانش‌ بنیان (برای کسب مدل برای خطوط جدید) و… از دیگر مهم‌ترین برنامه‌های شرکت هستند.

مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری صنایع کفش ملی با تاکید بر اینکه بازنگری خط تولید در دستور کار است،افزود:با شرکت‌هایی از آفریقا، عمان، عراق و پاکستان مذاکراتی داشتیم. با یک شرکت عمانی و روسی برای صادرات رایزنی کردیم. امیدواریم که به‌ زودی به نتیجه برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه پاساژ گلوبندک بازسازی‌ شده و آماده بهره‌برداری است،اذعان کرد:خرید نرم‌افزار جدید، ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان هزینه دارد و فرآیند آن دو سال طول می‌کشد،به همین دلیل بهتر است که مرکز فعلی ارتقا داده شود.
دکتر محمدپور با بیان اینکه افزایش بهره‌وری، ارتقا مدیریت زنجیره تامین و توزیع کفش، افزایش سهم از بازار کفش کشور و کشورهای همسایه و… از مهم‌ترین برنامه‌های آتی شرکت هستند،خاطر نشان کرد: پرونده‌های املاک بیش از 20 سال است که باز است، تیمی برای ساماندهی املاک مشخص کردیم. پرونده تعدادی از ملاک به مرحله صدور سند رسیده است همچنین در مورد زمین کرمان با شهرداری و زمین مشهد با آستان قدس رضوی در حال مذاکره هستیم.

مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری صنایع کفش ملی با بیان اینکه از محل یکی از قراردادها که پرونده قضایی داشت، 2 میلیارد تومان با تاخیر و تادیه تا یک ماه آینده واریز می‌شود،اذعان کرد:حکم ملک مهرآباد، با توقیف اموال و بازگشت ملک به شرکت، در حال اجراست.

وی با تاکید بر اینکه ارزش دارایی‌های شرکت خیلی بیشتر از پرتفوی شرکت است،تصریح کرد: تجدید ارزیابی یکی از موضوعات مطرح در جلسه بود که شرکت اعلام کرد به دلیل عدم آماده بودن اسناد همه املاک، فعلا این امکان وجود ندارد.
گفتنی است،با تصویب صورت‌های مالی، سود قابل‌تقسیم هر سهم 2300 ریال تصویب شد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true